سومین شکست متوالی تراکتور در این فصل از بازی‌ها بدجوری ناراحتی تماشاگران تیم تراکتور را به همراه داشت.

ناکامی پشت ناکامی؛ اما فعلاً خبری از برکناری نیست!

به گزارش قدس آنلاین، تراکتور بعد از شکست در برابر تیم‌های سپاهان و پرسپولیس امیدوار بود در بازی خانگی با گذشت از سد شارجه وارد جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شود اما در یک روز پرشور بار دیگر باخت تا رویای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم از بین برود.

بعد از این بازی برخی از تماشاگران تیم تراکتور به عملکرد بازیکنان و پاکو خمس معترض شدند و این اعتراضات به وضوح قابل مشاهده بود. با این حال باشگاه تراکتور فعلا برنامه ای برای تغییر در کادر فنی تیم ندارد و دست کم صبر خواهد کرد تا ببیند تلاش‌های مربی اسپانیایی در پایان فیفا دی منجر به ساختن چه تیمی خواهد شد.

خمس پیش از این و در پایان بازی با سپاهان گفته بود این تیم را من نساختم! احتمالا اشاره او این بوده که خیلی از بازیکنان جدید انتخاب‌های او نبودند. البته که این یک فرار رو به جلو است و اگر هم بازیکنان جذب شده انتخاب‌های او نبودند مشکل از سرمربی بوده که رای به حضور بازیکنان جدید در اردوی تیمش داده است.

نکته مهم با توجه به حجم تغییرات گسترده در تیم تراکتور کمی باید به خمس زمان داد. به این خاطر که این تیم برای رسیدن به هماهنگی وهارمونی لازم نیاز به زمان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.