موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

منتقدان پیش بینی می کنند اگر این روال ادامه پیدا کند ممکن برای جلوگیری از تبعات احتمالی به ویژه مخالفت با ورود تماشاگران تیم ها به استادیوم ها جایگزین شاهد تصمیم گیری سخت گیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه باشیم

کابوس از دست رفتن میزبانی نمایندگان ایران در آسیا

به گزارش قدس آنلاین، امروز مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود تا تکلیف سه نماینده ایران برای حضور در مرحله گروهی رقابت‌های این مسابقات روشن شود،اما مساله مبهم و بحث برانگیز در این میان بلاتکلیفی بازی های خانگی دو نماینده از سه نماینده فوتبال ایران در این مسابقات است!

نمایندگان پرسپولیس و نساجی نمی دانند آیا می توانند بازی های خود را در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار کنند یا خیر؟ پروسه بازسازی ورزشگاه آزادی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و با وضعیتی که در حال حاضر بر این ورزشگاه حاکم است معلوم نیست امکان حضور تماشاگر در این بازی مهیاست یا اینکه ورزشگاه آزادی مهیای حضور هواداران پر تعداد نمایندگان این دو باشگاه نیست!

البته که موضوع برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگران به کلی منتفی است اما هنوز معلوم نیست کدام ورزشگاه در صورت منتفی شدن برگزاری بازی های در ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری این دیدارها اعلام خواهد شد!

البته که پرسپولیس در نخستین بازی خانگی خود از داشتن تماشاگر و هوادارانش محروم خواهد بود اما به جز این بازی پرسپولیس در این مرحله دو بازی خانگی دیگر نیز دارد که مطمئنا باید برای برگزاری آن بازی ها ورزشگاهی مجهز و بر اساس اصول استاندارد به AFC معرفی شود در غیر این صورت کار به مشکل برخواهد خورد. نکته تامل برانگیز اینجاست به جز این دو بازی سه بازی نساجی قائمشهر نیز باید در این ورزشگاه با حضور تماشاگران برگزار شود که با این شرایط امکان برگزاری بازی با تماشاگر برای آنها نیز فراهم نیست و این مساله به شدت ذهن مسوولان این دو باشگاه را به هم ریخته و آنها را نسبت به برخورد احتمالی کنفدراسیون فوتبال آسیا نگران کرده است!

عدم حضور تماشاگران دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در روز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اوضاع را کاملا بحرانی کرد، چون پیش از این مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در یک برنامه تلویزیونی وعده داده بود از هفته سوم بازی ها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اما تصمیم ناگهانی مدیران دستگاه های اجرایی بر ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم نشان داد ماجرا به این سادگی ها حل و فصل نخواهد شد و ممکن است این داستان شامل حال بازی های آسیایی نیز شود که طبیعتا امکان پذیر نیست!

سکوت مدیران دستگاه ورزش و فدراسیون فوتبال نیز میزان نگرانی ها در این خصوص را افزایش داده تا حدی که حالا برخی دست اندرکاران باشگاه ها به فکر ورزشگاه جایگزین افتادند تا در صورت تداوم این رویه آنها در اسرع وقت موضوع تغییر و جا به جایی ورزشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند تا مبادا امتیاز میزبانی از دست برود اما مشخص نیست این مساله مورد موافقت کنفدراسیون قرار خواهد گرفت یا اینکه کار بیخ پیدا خواهد کرد.

برخی منتقدان پیش بینی می کنند اگر این روال ادامه پیدا کند ممکن برای جلوگیری از تبعات احتمالی به ویژه مخالفت با ورود تماشاگران تیم ها به استادیوم ها جایگزین شاهد تصمیم گیری سخت گیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه باشیم تا رویایی سفر ستاره های فوتبال جهان به ایران برای مقابله با نمایندگان حاضر در مسابقات به کلی از بین برود و ما دوباره راهی کشور ثالث برای میزبانی از بازی های خانگی خود باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.