علی جباری پیشکسوت استقلال قاطعانه تاکید دارد جو حاکم بر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پرسپولیسی است!

سلطان آبی‌ها علیه خطیر، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال!

به گزارش قدس آنلاین، علی جباری حدوداً ۴۰ روز قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شده بود اجازه نمی‌دهند جواد نکونام، اندیشه‌های تاکتیکی خود را در استقلال به ثمر برساند. در همین راستا و پس از ماجراهای دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان، دوباره سراغ کاپیتان پرافتخار آبی پوشان در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ رفتیم و با او پیرامون شرایط استقلال همکلام شدیم:

شما اواخر تیر ماه مدعی شدید برای نکونام دردسر درست می‌شود و این مشکلات از زمان شروع فصل جدید خودشان را نشان خواهند داد. به نظر می‌رسد دغدغه‌های نکونام هم از هفته سوم شروع شده است. اینطور نیست؟

من همان موقع به شما گفتم که برای نکونام دردسر درست می‌کنند تا موفق نشود و حالا می‌بینید که متاسفانه شرایط دقیقاً دارد به همان سمت پیش می‌رود. این آقایان اساساً با استقلال مشکل دارند اما نمی‌توانند ما را با این همه هوادار و قدمت خراب کنند. البته اول باید به شرایط مدیریتی حاکم در خود باشگاه استقلال اشاره کنم.

بفرمایید...

ببینید، این آقای خطیر از زمان امیرحسین فتحی آرزو داشت مدیرعامل استقلال شود و حالا بالاخره به آرزوی خودش رسیده است. بعضی از افرادی که در زمان استراماچونی و شفر در استقلال حضور داشتند و این بلاها را سر تیم ما در آوردند، حالا خودشان در باشگاه سمت دارند و متاسفانه دستاورد موفقیت آمیزی هم نداشته‌اند. از طرف دیگر مشکلات ناشی از قراردادهای دوره آقای آجرلو هم همچنان به قوت خود باقیست آن قراردادها حالا دارد استقلال را نابود می‌کند. قراردادهای دوره آجرلو کمر استقلال را شکست.

قبل از اینکه شرایط کنونی باشگاه را دنبال کنیم، به ماجرای ملاقات شما و گروهی از پیشکسوتان استقلال با حجت کریمی برسیم.

به نظرم در میان مدیران عامل استقلال حجت کریمی عملکرد موفقیت آمیزی داشت. منظورم این است که در قیاس با بقیه بهتر کار کرد به هر حال مطالبات استراماچونی در دوره او پرداخت شد البته به خاطر اهمال در گذشته نتوانستیم به لیگ قهرمانان برسیم ولی من معتقدم کریمی طی این چند سال اخیر از بقیه مدیران عامل استقلال بهتر بود. البته یک عده در فضای مجازی پول خرج می کنند تا علیه حجت کریمی سمپاشی شود و او را مدیر ضعیفی نشان بدهند.

برسیم به بازی چهارشنبه شب و اتفاقات عجیبی که رخ داد. پنالتی که به نفع سپاهان گرفته شد و البته پنالتی که استقلالی‌ها قاطعانه تاکید دارند باید به نفع آنها گرفته می‌شد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

ما در بازی با سپاهان از نظر مهره نابرابر بودیم ولی این مسئله به لطف تلاش فراوان بچه‌های استقلال و زحمات جواد نکونام و دستیارانش، مرتفع شد به همین خاطر بازی بسیار خوبی را از استقلال شاهد بودیم اما به طور کلی بگویم در حق استقلال چهارشنبه شب نامردی شد. پیرامون بحث پنالتی‌ها هم که شما مطرح کردید باید بگویم جو فدراسیون پرسپولیسی است و معتقدم اکثریت افراد حاضر در کمیته داوران هم به سمت پرسپولیس تمایل دارند. اینکه یک نفر طرفدار تیمی باشد اصلاً اشکالی ندارد و اساساً ماهیت فوتبال همین است اما معتقدم طرفداری‌ها نباید خودش را در تصمیم گیری‌ها نشان بدهد.

البته طرفداران پرسپولیس می‌توانند در پاسخ به این مسئله بگویند اگر کمیته داوران و فدراسیون پرسپولیسی‌اند، پس چگونه بلافاصله پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن کمک داور مسابقه به خاطر اشتباه محروم شد؟

محرومیت کمک داور بازیه پرسپولیس با ذوب آهن از نظر من سیاهبازی است. این اتفاق سیاهبازی بود چون مگر دو امتیاز ذوب آهن برمی‌گردد؟ مگر نتیجه مسابقه عوض می‌شود؟ چند وقت دیگر هم می‌بینید که این کمک داور می‌گردد و دوباره قضاوت می‌کند. اصلاً منظور من این نیست که این بنده خدا تعمداً چنین اشتباهی را انجام داد اشتباهات داوری در همه دنیا وجود دارد. منظور من جو حاکم بر فدراسیون و کمیته داوران است.

و به عنوان سوال آخر، استقلال با نکونام موفق می‌شود؟

نکونام و تیم استقلال شایستگی موفقیت دارند و می‌توانند هواداران را خوشحال کنند خوشبختانه طرفداران استقلال هم قاطعانه پشت سر تیمشان ایستاده‌اند به نظرم اگر مدیریت بازدهی خود را افزایش بدهد و یک عده هم در حق استقلال نامردی نکنند، شاهد موفقیت تیم خودمان در این فصل خواهیم بود. از قول من بنویسید خدا نگذرد از کسانی که به استقلال خیانت می‌کنند و نمی‌خواهند موفقیت این تیم را ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.