انتخابات

شهرک نشینان صهیونیست با هجمه به فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تصویری با صلیب شکسته از وی منتشر کردند؛ اقدامی که با عصبانیت سران تل آویو همراه شد.

عصبانیت سران تل‌آویو از الصاق صلیب هیتلری بر شانه فرمانده صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، افزایش تنش میان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست و انتشار گزارشاتی مبنی بر تخلیه کانون های شهرک نشینی در کرانه باختری، هجمه صهیونیست ها علیه "یهودا فاکس"، فرمانده ارتش این رژیم در کرانه باختری را به همراه داشت.

صهیونیست ها تصویر صلیب شکسته یا همان صلیب معروف به صلیب هیتلری را بر روی شانه فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری الصاق کرده و او را به آدولف هیتلر رهبر نازی‌ها تشبیه کردند.

انتشار این تصاویر و تشبیه فاکس به "هیلتر" و دیکتاتور توصیف کردن وی، منجر به خشم کابینه نتانیاهو و حتی مقامات مخالف این رژیم شد و مسئولان این کابینه تحقیقات و بررسی های رسمی در این باره را آغاز کردند.

"یائیر لاپید" رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام و در حمایت از فاکس، گفت که از اقدامات فرمانده ارتش در کرانه باختری و نیروهایش در مقابله با هجمه سمی و شرورانه حمایت می کند.

"هرتسی هالیوی"، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای هرگونه هجمه به فرمانده ارتش این رژیم در کرانه باختری را محکوم کرد.

سازمان صهیونیستی شاباک نیز این اقدام صهیونیست ‌ها در منتشر کردن تصویر این فرمانده صهیونیست را به ایران ربط داد و مدعی شد که ایران از مدت ها پیش تلاش کرده که میان صهیونیست ها تفرقه ایجاد کرده و در داخل رژیم صهیونیستی بی ثباتی ایجاد کند.

همچنین افیخای "بوفارون" عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که فاکس در مقابل منافع فلسطینی ها زندگی صهیونیست ها را به خطر می اندازد و به فلسطینی ها اجازه می دهد که آزادانه فعالیت داشته باشند و این به ضرر امنیت صهیونیست ها است.

وی گفت که امنیت رژیم صهیونیستی جزو اولویت های فرمانده ارتش صهیونیستی در کرانه باختری نیست.

اختلافات میان شهرک نشینان و فرماندهان رژیم صهیونیستی در این مرحله این احتمال را مطرح می کند که ممکن است تعدادی از آن ها را هدف قرار دهند و تشبیه فاکس به هیلتر یادآور این است که صهیونیست ها سه دهه پیش قبل از ترور رابین تصاویری مشابه از وی منتشر کرده بودند.

همچنین در چند روز اخیر صهیونیست ها از یگال عامیر، قاتل رابین و گولدشتاین، مجری عملیات کشتار الخلیل در سال ۱۹۹۴ و همچنین عمیرام بن اولئیل، مجری جنایت سوزاندن خانواده دوابشه در سال ۲۰۱۵ تمجید کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از فروپاشی این رژیم سخن می گویند.

از سوی دیگر اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، به جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست پاسخ داده و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

همچنین تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.