سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی خراسان رضوی گفت: طی ۳ سال گذشته، ۱۱ بازیکن از خراسان‌رضوی در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال و زیر ۲۴ سال به تیم‌های ملی والیبال ساحلی دعوت شده‌اند.

دعوت ۱۱ بازیکن از خراسان‌رضوی به تیم‌های ملی والیبال ساحلی

به گزارش قدس خراسان، نوید زنده‌روحیان با اشاره به رشد تیم والیبال ساحلی استان، اظهار کرد: تا پیش از این، خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دارای رنکینگ نبود؛ اما در سه سال گذشته، تیم استان نتایج درخشانی را کسب کرده است.

سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی خراسان رضوی بیان کرد: در لیگ برتر والیبال ساحلی، مشهد با تیم «دانش‌وتوپ» شرکت کرد که در نخستین حضور، این تیم وارد دور نهایی پلی‌آف شد.

وی با اشاره به واگذاری بازی در گلدن‌ست به تیم «پارس جنوبی»، ادامه داد: تیم استان موفق به کسب مقام پنجمی رقابت‌ها به عنوان بهترین نتیجه خراسان رضوی در تاریخ لیگ برتر والیبال ساحلی شد.

زنده‌روحیان گفت: تیم زیر ۱۹ سال خراسان‌رضوی امسال موفق به حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی شد.

سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی خراسان رضوی با بیان اینکه استان‌های شمالی و جنوبی کشور در والیبال ساحلی صاحب سبک هستند، افزود: خراسان رضوی سعی دارد در رده‌های سنی مختلف مانند زیر ۲۱ سال و زیر ۲۳ سال، با وجود مشکلات مالی و جذب اسپانسر، تیم‌داری کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.