نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار خراسان شمالی، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی شهر بجنورد، در شام شهادت امام رضا (ع) در گردهمایی موسوم به امت حزب‌الله در میدان شهید بجنورد حضور یافتند. 

دسیسه‌های دشمنان با بصیرت مردم و قدرت نظامی نیروهای مسلح اثرگذار نیست

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی در این اجتماع و در میان عزاداران امام رضا(ع) گفت: دسیسه‌های دشمنان با بصیرت مردم و قدرت نظامی نیروهای مسلح اثرگذار نیست.

وی آمادگی هر کشور برای شرایط خاص را مهم دانست و اظهار کرد: آمادگی مرزبانان، نیروهای انتظامی و بسیجیان به عنوان یکی از ارکان مهم کشور، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی، ضامن  امنیت و آرامش جامعه است . 
حسین نژاد با یادآوری اینکه همه کشورها دارای نیروهای امنیتی و نظامی هستند، افزود: اگر کشوری بدون دفاع باشد به طور حتم آسیب خواهد دید . 

وی ویژگی ممتاز نیروهای نظامی در ایران اسلامی را داشتن نیت الهی و کار برای  رضای خدا  و اطاعت‌شان از ولی امر مسلمین دانست و  گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی  تامین امنیت جامعه را یک تکلیف شرعی می‌دانند و اینگونه است که از میان آنها سردار شهید قاسم سلیمانی‌ها و محسن حججی‌ها رشد می‌کنند.
حسین‌نژاد وضعیت نیروهاس نظامی و وضعیت دفاعی کشور را با وضعیت دفاعی کشورهای دیگر متفاوت خواند و افزود: قدرت نظامی امروزه ایران قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و ملت ایران نیز با بصیرت، پشتیبان آن‌ها هستند و دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن دیگر اثری نداشته و نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.