گردان جنین وابسته به نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی چهارشنبه شب اعلام کرد که عملیات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین بار دیگر به شکست انجامید.

مقاومت فلسطین: عملیات رژیم اشغالگر در جنین شکست خورد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، گردان جنین با تاکید بر شکست عملیات رژیم اشغالگر در اردوگاه جنین، گفت: مجاهدان ما توانستند تعدادی کمین انجام دهند که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای اشغالگر شد.

این نیروی مقاومت خطاب به سران صهیونیستی، افزود: دستاوردهای روز گذشته شما چه بود، دستگیری یک پیرمرد بود یا تخریب خانه‌ها و هدف قرار دادن غیرنظامیان؟

گردان جنین با بیان اینکه مقاومت در کرانه باختری ریشه دار است و نمی‌توان آن را شکست داد، گفت: عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های ما است و توانایی‌های ما خیلی بیشتر از اینها است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست سه‌شنبه شب با تجهیزات جنگی و نیروهای گسترده نظامی به اردوگاه جنین یورش برده که در جریان آن ۴ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای سرایا القدس پیش تر در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرده بود که رزمندگان مقاومت به حمله به نیروها و تجهیزات جنگی اشغالگران ادامه می‌دهند.

گردان جنین نیز اعلام کرد که نیروهای این گروه در تیم مهندسی آن اقدام به انفجار چندین بسته انفجاری در مسیر تجهیزات نظامی اشغالگران صهیونیست کردند که مستقیما آنها را هدف قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.