فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی باشگاه الدحیل با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، آماده حضور در بازی با پرسپولیس است.

کار سخت پرسپولیس در دوحه؛ «کوتینیو» آماده بازی با شاگردان گل‌محمدی

به گزارش قدس‌آنلاین، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درحالی هفته گذشته آغاز شد که این مسابقات تحت تاثیر حضور ستاره‌های مطرح جهان است. بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، اوتاویو، سادیومانه، آیرمیک لاپورت، بروزویچ، کریم بنزما، فابینیو، نیمار، روبن نوس، میتروویچ، میلینکوویچ ساویچ و کالیدو کولیبالی ستاره‌های مطرحی هستند که در فصل نقل و انتقالات با قراردادهای هنگفت راهی فوتبال آسیا و عربستان شدند و با تیم‌های الاتحاد، الهلال و النصر در این فصل مسابقات لیگ قهرمانان حضور دارند.

در این میان برخی از تیم‌های قطری نیز وارد این رقابت شدند و چند ستاره مطرح دنیا را به خدمت گرفتند. الدحیل هم‌گروهی پرسپولیس در گروه E این رقابت‌ها فیلیپ کوتینیو ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی برزیل و بارسلونا را به خدمت گرفت تا قطری‌ها نیز از سعودی‌ها عقب نمانند.

الدحیل که در نخستین بازی خود برابر استقلال تاجیکستان به تساوی بدون گل رسید حالا در دومین بازی مرحله گروهی‌اش روز سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه باید در خانه به مصاف پرسپولیسی برود که در نخستین بازی خود در گروه مرگ با نتیجه ۲ بر صفر در ورزشگاه آزادی برابر النصر عربستان ۲ بر صفر شکست خورد.

پرسپولیس در این بازی درحالی به مصاف حریف قطری خود خواهد رفت که ستاره برزیلی الدحیل با توجه به مصدومیتی که از پیش داشته، هنوز هیچ بازی رسمی برای این تیم قطری انجام نداده است. گفته می‌شود کوتینیو حالا آماده است تا برای الدحیل به میدان برود و بازی با پرسپولیس به احتمال فراوان نخستین بازی این ستاره برزیلی برای این تیم قطری خواهد بود و هرنان کرسپو سرمربی نام‌آشنا الدحیل حساب ویژه‌ای روی این بازیکن برای دیدار با سرخ‌پوشان باز کرده است.

کوتینیو آخرین بار در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در روزی که استون‌ویلا با نتیجه ۴ بر صفر اورتون را شکست داد به میدان رفت. این ستاره برزیلی در این بازی در دقیقه ۸۵ بازی به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و حالا به احتمال فراوان این بازیکن بعد از ۴۰ روز با لباس الدحیل برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت. همچنین این بازیکن آخرین بار در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ جزیره در فصل گذشته موفق شد گلزنی کند و ۷ ماه از آخرین گلزنی‌اش می‌گذرد.

گفتنی است، کرسپو در بازی با پرسپولیس ستاره کنایی خود یعنی مایکل اولونگا را نیز در اختیار خواهد داشت و با حضور این دو ستاره به نظر می‌رسد شاگردان یحیی گل‌محمدی کار سختی را برای بازی با الدحیل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.