عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد.

بودجه سال آینده بر اساس برنامه هفتم تدوین می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی برنامه لایحه هفتم توسعه است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت دو شیفت در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: همچنین بعد از اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم دستورکار صحن مجلس بررسی لایحه بودجه سال آینده خواهد بود و دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز قول داده است که سر زمان مقرر لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به مجلس ارسال کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که دولت لایحه بوجه سال آینده را قرار است بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین کند و اینکه اشتباه برداشت می شود که با توجه به اینکه برنامه ششم تمدید شده است. پس لایحه بودجه بر اساس  برنامه ششم تدوین می شود غلط است.

قادری تصریح کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد؛ زیرا بررسی لایحه برنامه تا اواخر آبان به اتمام می رسد و بودجه نیز برای سال آینده است پس مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.