جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن افزود دولتمردان اقتصادی باید در حل مشکلات هماهنگ عمل کنند.

 دولتمردان در حل مشکلات اقتصادی کشور هماهنگ عمل کنند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمد حسن عفت پناه ایمان به خدا و عمل صالح را دو شاخصه مهم مسئولان در خدمتگزاری به مردم برشمرد و افزود: وجود مسئولین بی‌منت و با اخلاص از ظرفیت‌های امروز انقلاب است که نخبگان ما می‌توانند از آنها استفاده کنند و راهکار بدهند.

وی اظهار داشت: مجمع بسیجیان می‌تواند به عنوان بازوی توانمند دولتمردان در حل مشکلات آنها را یاری دهند و دولتمردان اقتصادی باید طبق اولویت‌ها در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

وی با توجه به اظهارات مدیر جهاد کشاورزی بردسکن مبنی بر خسارت ۴ هزار میلیارد تومانی قطع  برق چاه موتورهای کشاورزی به محصولات کشاورزی افزود: این مهم را از طریق مسئولان پیگیری خواهم کرد و با توجه به پیشنهاد شهرستان مبنی بر احداث پنل‌های خورشیدی در تامین برق مورد نیاز در بخش کشاورزی سپاه آمادگی دارد در این حوزه نیز ورود پیدا کند و با پرداخت تسهیلات مشکل قطع برق چاه موتورهای کشاورزی مرتفع شود.

جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا  خراسان رضوی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیجیان به صورت میدانی و عملیاتی مشکلات را در عرصه‌های مختلف احصا می‌کنند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملیاتی و به صورت کار جهادی نسبت به حل  مشکلات مطرح شده هر شهرستان گام بردارند.

سرهنگ عفت پناه افزود: خوشبختانه با تعامل و همدلی که در مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی وجود دارد توانسته‌ایم در حوزه سند آمایش سرزمین، سند پژوهشی، سند ریاست جمهوری و سند گام دوم انقلاب در استان اقدامات بسیار خوبی صورت بگیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن و کارگروه‌های این مجمع که به خوبی به مشکلات ورود پیدا کرده اند گفت: امروز همه وظیفه دارین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به جامعه امید آفرینی دهیم و در حل مشکلات مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنیم.

وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید همواره آویزه گوش ما باشد و نسبت به عملیاتی کردن آن اهتمام جدی داشته باشیم.

عفت پناه ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه افزود: امروز رژیم صهیونیستی به خاطر ضربه مهلکی که  جبهه مقاومت به آن وارد کرده است کارش به جایی رسیده است که  اقدام به کودک کشی می‌کند. امروز اگر اسرائیل قدرت دارد مردانه وارد جنگ شود نه اینکه بیاید بیمارستان را مورد بمباران هوایی قرار دهدکه این نشان از ضعف و زبونی و درماندگی این رژیم  است.

فرماندار بردسکن در اجلاسیه مجمع بسیجیان این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجمع بسیجیان در حل مشکلات شهرستان در حوزه مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده و فضای مجازی بیان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان تمام قد آماده هرگونه همکاری با مجمع بسیجیان شهرستان می‌باشد و این مجمع را به عنوان یک مشاور و بازوی توانمند در کنار خود می‌داند و از نظرات و پیشنهادات آنها به عنوان نخبگان شهرستان در حل مشکلات شهرستان استفاده خواهد کرد.

علی دهقان‌زاده افزود: تفکر بسیجی بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور است و همه ما باید در راستای اعتلای فرهنگ بسیج گام برداریم و گفتمان بسیج را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تلاش کنیم و از تولید هرگونه نارضایتی در مجموعه ادارات به جد پرهیز شود. 

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن در اجلاسیه مجمع بسیجیان این شهرستان مطرح کرد: رسالت اصلی مجمع بسیجیان کمک به تصمیم‌سازی مدیران است نه کار اجرایی.
سرهنگ علیرضا جنیدی عنوان کرد :مجمع بسیجیان مشکلات شهرستان را در قالب کارگروه‌هایی که دارد احصاء می‌کند و برای آن راهکار ارائه می‌دهد و به دنبال رفع مشکلات اداری آن از طریق کارگروه‌های مربوطه می‌باشد.

دبیر مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن هدفت برگزاری مجمع بسیجیان را شناسایی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف بیان کرد و افزود: پس از پالایش مشکلات طبق اولویت بندی برای راه حل آن در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

سرهنگ علی پورمحمد  با بیان اینکه بسیج بزرگترین ساختار مردم نهاد در کشور است گفت: با توجه به فعالیت کارگروه‌های شش گانه  مجمع بسیجیان که به صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند آمادگی دارد در طول سال نیز کمک یار دستگاه‌های اجرایی نیز باشد.

در ابتدای این مجمع مسئولان کارگروه‌های اقتصادی و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، فضای مجازی و زنان و خانواده هر یک گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته را در حوزه کاری خود ارائه دادند و بر اجرایی کردن مصوبات این مجمع تاکید شد. در پایان این اجلاسیه ضمن قرائت بیانیه آقایان علی عظیمی و محمد رجب‌پور طی  حکمی به ترتیب به عنوان مسئول بسیج مداحان و پیشکسوتان مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن معرفی و از مسئولین قبلی تجلیل به عمل آمد. همچین در این مراسم از مسئولین کارگروه‌های اقتصادی و زیربنایی،فرهنگی و اجتماعی،فضای مجازی و زنان و خانواده و از همراهی فرمانده سپاه و شهردار بردسکن  در اجرای برنامه‌های مجمع بسیجیان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.