سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تر بازی امشب بود و سازماندهی بهتری نسبت به ما داشت و نتیجه منصفانه ای رقم خورد چون ملوان موقعیت‌های خوبی داشت و به خوبی هم دفاع کرد.

سرمربی سپاهان: ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تر بازی امشب بود

به‌ گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: تیم ما در دوئل‌ها و جاگیری‌ها اشتباهاتی داشت و ملوان از این قضیه استفاده کرد و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: شاید تمرکز بازیکنان ما به دلیل باختن در بازی‌ای که در آن به میدان نرفته بودند از دست رفته بود و این یک واکنش طبیعی است ولی برای یک بازیکن حرفه‌ای نباید این‌گونه باشد، هر چند از ابتدای فصل اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشتیم که دلایل آن را نمی‌دانم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: بازیکن حرفه ای در مواجه با اخبار ۲۴ ساعت اخیر باید ذهن خود را در لحظه قفل کند، کسر سه یا چهار امتیاز امری است که به باشگاه مربوط می‌شود و اگر باشگاه بتوانند این موضوع را حل خواهد کرد ولی بازیکنان نمی توانند کاری در این مورد انجام دهد.

وی تصریح کرد: امشب از نظر دفاعی، مدافعانمان به صورت انفرادی دفاع نمی‌کردند و دفاع راست، چپ، قطع توپ سوم، در همه این موارد، اشتباه داشتند و البته زمین شرایطی داشت که توپ سریع حرکت می‌کرد و ما هم شرایط خوبی برای تمرین کردن نداشتیم و البته ملوان در صحنه آخر خوش‌شانس بود اما لیاقت این شانس را داشت، ما از چیزی که باید می‌بودیم، بسیار دور بودیم.

مورایس افزود: ملوان از توپ‌های بلند استفاده کرد و با آن که میانگین قد تیم ما بیشتر بود، بازیکنان ملوان با اراده‌ای‌ که داشتند روی بازیکنان ما سر می‌زنند و به جز از «دانشگر» و «قربانی» دیگر بازیکنان روحیه جنگندگی لازم را نداشتند و امروز روز ما نبود.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما بویژه مدافعان اشتباهات زیادی داشتند و یک بار دیگر نیز از من در مورد بازی برخی مدافعان سوال شده بود و من گفتم به دلایل مختلفی از بازیکنان استفاده می‌کنم و همه بازیکنان کامل نیستند و برای بهتر شدن نیاز به حمایت و اعتماد به نفس دارند و متاسفانه در بازی امشب بازیکنان ما این اعتماد به نفس را نداشتند.

وی یادآور شد: امشب ملوان بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت البته بازی‌سازی نکرد.

وی گفت: گمان نمی کنم «مغانلو» را برای بازی بعدی در اختیار داشته باشم البته نمی‌دانیم بازی بعدی کجاست و این چالشی است که باید با آن مواجه شویم و امیدوارم به زودی مغانلو به تیم باز گردد.

وی یادآور شد: نباید از نکات خوب این دیدار غافل شد، هواداران در آب و هوای نامناسب استقبال خوبی از بازی ما داشتند و نکته دیگر مثبت بازی امشب در مورد داور است که کارش را به نحو عالی انجام داد، با این که بازی کشمکش زیادی داشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه سه بر ۲ سپاهان اصفهان را در ورزشگاه نقش‌جهان شکست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.