پیشنهاد سردبیر

دولت روسیه در واکشن به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه خود، در حالی واشنگن را ناتوان از شکست خود معرفی کرد که رئیس بزرگترین شرکت گاز روسیه تاثیر این تحریم ها را مهم ارزیابی کرده است.

روسیه سیاست های تحریمی آمریکا علیه خود را شکست خورده خواند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری رویترز در این خصوص نوشت: دولت روسیه دیروز جمعه در حالی تاثیر تحریم های جدید اعمال شده از سوی آمریکا در ارتباط با جنگ اوکراین علیه خود را رد و اعلام کرد که آمریکا هرگز قادر به شکست دادن مسکو نیست که یکی از بزرگترین شرکت های گاز طبیعی روسیه که سریع‌ترین رشد را هم دارد با کنایه گفت که تحریم‌ها نشان موفقیت است.

براساس این گزارش، دولت آمریکا روز پنجشنبه با اعمال تحریم های جدید علیه صدها مقام و نهاد روسی، قابلیت‌های آینده انرژی این کشور، سیاست های دور زدن تحریم‌ها و فناوری های تولید پهپادهای انتحاری آن که تهدیدی برای سربازان و تجهیزات اوکراینی به شمار می رود را هدف قرار داده است.

اما «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به این تحریم‌های تازه آمریکا گفت: این تحریم ها نشان دهنده ادامه سیاست تحمیل آن چیزی است که استراتژی شکست دادن روسیه خوانده می شود، آنها باید همچنان منتظر نتایج واهی برای تحقق اهداف خود باشند.

جنگ اوکراین که در پنجم اسفند ۱۴۰۰ به دنبال نادیده گرفتن دغدغه های مسکو از سوی غرب به سرکردگی آمریکا آغاز شد، تاکنون با حمایت های هنگفت مالی و نظامی متحدان غربی واشنگتن همچنان شعله ور نگاه داشته شده و با همین دست آویز روسیه هدف اعمال تحریم های گوناگون طرف های غربی حامی کاخ سفید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.