دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های مشهد در پی اتفاقات اخیر شورای شهر مشهد مقدس به طور مشترک بیانیه‌ای منتشر کردند.

بیانیه دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در پی اتفاقات اخیر شورای شهر مشهد مقدس

به گزارش قدس خراسان، بیانیه مشترک دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد به شرح زیر است: 
«من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می دهم.شهید مظلوم دکتر بهشتی»

1. در میانه مسائل مهم جهان اسلام، ظلم عظیم و بی رحمانه رژیم منحوس #صهیونیستی که منجر به بیداری جهان اسلام و #آزادی خواهان شده است، شاهد مبارزه تن به تن برای گرفتن #کرسی #ریاست #شورای #شهر پایتخت معنوی #جهان #اسلام هستیم.

2. متاسفانه با گذر زمان و طی شدن نیمی از عمر دوره ششم شورای شهر مشهد، امروز در موقعیتی قرار داریم که دوگانگی های #خدمتگزاری و #قدرت_طلبی، کارامدی و ناکارامدی بیش از گذشته موجب تکدر خاطر جبهه انقلابی مشهد مقدس شده و عمیقا مایه نگرانی است.

3. گمان می‌رود جهت کلی مسائل امروز شهر مشهد برای #صدرنشینی شورای شهر از سه منظر مفید و حائز اهمیت باشد:
عیان شدن منفعت طلبی و هزینه تراشی افراد
دلایل ضعف همدلی اعضا شورا و فقدان برنامه ریزی تخصصی
اصلاح رویه ها و شاخص های انتخاباتی برای آینده

4. متاسفانه بی مسئولیتی برخی #اعضا_شورا، به صورت جدی دیده می‌شود که حتی توان راهبری  یک برنامه‌ی موفق در این سالیان را نداشته‌اند و واقعا تلخ است که گفته شود، تمام مشکلات از فقدان #تفکر و عدم ترسیم #نقشه راه برای پایتخت جهان اسلام نشات می گیرد.

5. برادران عزیز، متاسفانه گوش تان به توصیه های #نماینده_معزز_ولی_فقیه دراستان در خصوص همدلی و خدمت به مردم شنوا نبود و حرمتی قائل نشدید لذا امیدواریم از فرمایش #رهبر_معظم_انقلاب عبور نکنید و از تعارض های زائد پرهیز کنید و اجازه ندهید نگاه مردم به جریان انقلابی وارونه گردد.

6. ما دانشجویان راهکار برون رفت از این آشفتگی را در تمرکز اعضا شورا بر مسائل کلان شهری می‌بینیم و این امر جز از طریق دوری از حاشیه سازی محقق نمی‌شود.

7. پیشنهاد می کنیم به جای رنجاندن مردم ، فرصت باقی مانده را غنیمت شمرده و به حجم بالای مسائل بی پاسخ در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی علی الخصوص مباحث زیربنایی همچون عدالت و پیشرفت شهری بپردازید تا خسران دنیا و آخرت نصیبتان نشود. 

 یادتان باشد انقلابی هزینه می‌دهد اما نه سیستم را هزینه خود می‌کند نه به سیستم هزینه تحمیل می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.