مجمع علمای یمن ترور شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و همراهانش توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در ضاحیه بیروت و همچنین انفجارهای تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کرمان را به شدت محکوم کرد.

واکنش مجمع علمای یمن به ترور شهید العاروری و انفجارهای تروریستی کرمان

به گزارش قدس آنلاین مجمع علمای یمن با تأکید بر مشروعیت پاسخ بازدارنده به دشمن صهیونیستی و به جا بودن پاسخ نظامی به جنایات این رژیم در غزه و لبنان، از کشورهای محور مقاومت و جهاد خواست با هوشیاری و بیداری بیشتر، تدابیر بازدارنده و کوبنده علیه دشمن صهیونیستی و امریکا اتخاذ کنند.

مجمع علمای یمن ضمن محکوم کردن ترور شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر جنبش حماس، انفجارهای تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهر کرمان را که منجر به شهادت دهها تن از هموطنان بی گناهمان شد، به شدت محکوم کرد.

مجمع علمای یمن همچنین درباره تأخیر در پاسخ دادن به آمریکا و رژیم صهیونیستی و پایان دادن به گردنکشی آنها با هدف جلوگیری از وسوسه شدن آنها به ارتکاب جنایات و ترورهای بیشتر هشدار داد.

«صالح العاروری» نائب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

جنبش حماس سه‌شنبه شب اسامی ۷ شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را منتشر کرد.

حماس اعلام کرد که صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، سمیر فندی و عزام الاقرع از فرماندهان گردان های شهید عزالدین القسام و محمود زکی شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود از اعضای حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت شهید شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.