بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا پای جان تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

علی قلی‌زاده: می‌توانیم جزو چهار تیم باشیم

علی قلی زاده هافبک تیم ملی  فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش  درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد : شرایط تیم ملی خوب بوده و یک بازی دوستانه داشتیم که خدا را شکر بردیم و امیدوارم در جام ملت‌ها هم همین روند را ادامه دهیم و دل مردم را شاد کنیم.

او درباره بازی با بورکینافاسو و اینکه به اهداف خود از این بازی رسیدند یا نه؟ ادامه داد: شرایط آماده سازی سایر تیم ها را می‌دانید اما بورکینافاسو با وجود اسمی که داشت تیم خوب و قدرتمندی بود که توانست به ما کمک کند تا درس‌هایی از این تیم بگیریم و استفاده کنیم.

قلی زاده درباره قهرمانی در جام ملت‌ها افزود: تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی درباره وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. مصدومیت طولانی مدت داشتم و قلعه‌نویی هم به من اعتماد کرد امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. وضعیتم خوب است.

قلی زاده درباره انتظارات از تیم ملی گفت: یکی از بهترین نسل های فوتبالمان است و بازیکنان با کیفیتی داریم و می توانیم جز چهار تیم باشیم و شک نکنید تا پای جان تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه رابگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.