به نوشته یک رسانه عبری احتمال مرگ دست‌کم یک سوم از اسرای اسرائیلی موجود در غزه بسیار زیاد است.

رسانه عبری: یک سوم اسرای اسرائیلی در معرض مرگ حتمی قرار دارند

روزنامه یدیعوت آحارانوت با اشاره به این مسئله گفت، دست کم یک سوم از 136 اسیر اسرائیلی موجود در نوار غزه از بیماری‌های مزمن رنج برده و در سایه جنگ احتمال مرگ فوری آنها بسیار زیاد است.

این رسانه عبری زبان به نقل از گزارش انجمن خانواده گروگان‌ها و مفقودین (اسرای صهیونیست) که امروز سه شنبه منتشر شد، خبر داد، گفته‌های افرادی که از اسارت حماس آزاد شدند نشان می‌دهد که آنها در شرایط خوبی نه از لحاظ روحی و نه جسمی قرار ندارند.

در ادامه گزارش آمده است: علاوه بر آن در غزه امکان تامین کمک‌های درمانی و پزشکی برای آنها وجود ندارد و به مرور زمان هر چه مدت این اسارت طولانی تر می‌شود خطرات جانی آنها نیز چه مرد و چه زن افزایش پیدا می‌کند.

به زعم این گزارش، حدود یک سوم از اسرائیلی‌های موجود در اسارت حماس از بیماری‌های مزمنی همچون دیابت، پوکی استخوان، کم خونی، آسم، سرطان بیماری‌های التهابی روده و.. رنج می‌برند.

گفتنی است خانواده اسرای صهیونیست در غزه، بارها با تجمع‌های اعتراض آمیز خواهان توقف فوری جنگ برای آزادی اعضای خانواده خود شده‌اند اما، نتانیاهو در سایه اهداف سیاسی خود همچنان در حال طولانی تر کرد جنگ و جنایات خود در نوار غزه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.