رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: چند بزرگراه، راه اصلی و شریانی در این استان دیروز جمعه در پی برف و کولاک، لغزندگی سطح جاده و کاهش دید مسدود شده بود که صبح امروز، شنبه این مسیرها با تلاش راهداران بازگشایی شد.

همه جاده‌های اصلی خراسان رضوی بازگشایی شد
به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: علاوه بر ۲ بزرگراه مشهد- تربت حیدریه و بالعکس و مشهد- نیشابور و بالعکس، جاده‌های اصلی فریمان- مشهد، مشهد-کلات، سبزوار -بردسکن و سبزوار -شاهرود به دلیل برف و کولاک و لغزندگی سطح جاده دیشب مسدود اعلام شده بود که با تلاش عوامل راهداری ساعتی پیش بازگشایی شد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: البته ۲ جاده فرعی ملک آباد (باغچه) - سنگ بست و بالعکس و فریمان - "چخماق" و بالعکس به دلیل بارش برف، کولاک و لغزندگی سطح راه دیروز مسدود اعلام شده که کماکان این جاده‌ها بسته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده های ارتباطی در شهرستان‌های تربت حیدریه، درگز، باخرز، بخش سرولایت نیشابور، خوشاب، کلات و جاده های مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و قوچان- درگز تحت تاثیر بارش برف قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.