معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی ، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم و اکنون ایران عزیز ما به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است. 

معاون اجرایی رئیس جمهور: ایران به کارگاه بزرگ اتفاقات مهم  تبدیل شده است 

به گزارش قدس خراسان، محسن منصوری عصر امروز در حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد روایت پیشرفت عنوان کرد: روایت پیشرفت‌های کشور عزیزمان به شکل هنرمندانه و جذاب با حضور راویان مسلط به موضوعات مختلف با دست پر از لحاظ محتوی و اطلاعات کافی موجب اتفاق بی نظیری در این نمایشگاه شده است. 

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: موضوع و سرفصل جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون در تمام ارکان دولت و در مجموعه‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به بهترین شکل دنبال می‌شود. 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و هر کدام به اندازه ظرف این نمایشگاه دستاوردهای خود را بیان کردند و این گوشه‌ای از اتفاقاتی است که در کشور ما در حال رخ دادن است.

منصوری افزود: اکنون به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم و اکنون ایران عزیز ما به یک کارگاه بزرگ، به معنای واقعی کلمه تبدیل شده است و در بیشتر حوزه‌ها شرایط از گذشته بهتر شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: اکنون به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات مراجع بین المللی، کشور ما بسیار پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها ادامه داد: این قبیل نمایشگاه‌ها به اطلاع رسانی برای مردم بسیار تأثیرگذار است و این در حالی است که  رهبر معظم انقلاب نیز از عدم بیان این دستاوردها برای مردم گلایه مند بودند که این موضوع، از کوتاهی من و امثال بنده است.

منصوری خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم تمام اتفاقات موجود که متمایز و رو به جلو که  در سطح کشور رخ می‌دهد را درست و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیار خواهد یافت.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پایان گفت: رهبر انقلاب فرمودند که ما اکنون در نزدیکی قله هستیم و خستگی ممنوع است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.