خبر فوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ۱۵۰۰ هکتار زمین که برای طرح مسکن دانشگاه ها در نظر گرفته شده بود، ۹۵۷ هکتار به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شد.

رئیس دانشگاه آزاد: اخبار خوبی درباره طرح مسکن دانشگاه آزاد اسلامی خواهید شنید

محمدمهدی طهرانچی گفت: در شورای عالی مسکن از ۱۵۰۰ هکتار زمین که برای طرح مسکن دانشگاه ها در نظر گرفته شده بود ۹۵۷ هکتار به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شد یعنی دو سوم زمین ها به دانشگاه آزاد اسلامی تعلق گرفت.

طهرانچی تصریح کرد: البته این مقدار زمین برای ۲۳ هزار نفر در نظر گرفته شد، ما یک طرح ساخت مسکن برای ۵۰ هزار نفر کارمند و هیئت علمی داریم که در ۱۱ استان زمین ها انتخاب و یک قرارداد مفصل با وزارت راه و شهر سازی منعقد شد و بر اساس این قرارداد زمین ها مشخص و موارد قانونی لازم طی می‌شود. در حال حاضر تعاونی های مسکن برای این طرح در استان ها شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : این پروژه بسیار جدی است و ما در نظر داریم دانشکده های مربوط به مسکن سازی، صنعتی، ساختمان سازی و محیط زیست را به این پروژه مسکن سازی وارد کنیم.

طهرانچی تاکید کرد: ما پروژه مسکن را یک پروژه برای بالا بردن دانش و فناوری و توان علمی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در عرصه مسکن می بینیم. دانشگاه تا چهار سال آینده با این پروژه مسکن با جدیت مشغول خواهد شد و اخبار خوبی در رابطه با طرح مسکن دانشگاه آزاد اسلامی خواهید شنید.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    سلام و عرض ادب نمی دانم چه کسی این پیام را مطالعه می کند و یا اینکه آیا اصلا پیام من به دکتر ولایتی می‌رسد یا نه بخدا به ما اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد سخت میگذرد ، خیلی هم سخت میگذرد ، جناب دکتر ولایتی تا جاییکه حافظه ام یاری میکند از شما صلابت و نجابت در دوره تصدی وزارت امور خارجه را به یاد دارم ، دکتر عزیز لطفا به دانشگاه آزاد رسیدگی کنید آیا در شرایط اقتصادی فعلی یک استاد با ۲۰ سال سابقه با ۱۴ میلیون دریافتی حقوق چطور زندگی کند ، درد دل بسیار زیاد هست ولی کلام را کوتاه میکنم واقعا سخت میگذرد لطفا ما را دریابید ، خدانگهدار