مرتضی چایچی مطلق در این خصوص اظهارکرد: پایگاه مرکزی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی در میدان بیت المقدس از ساعت 9 تا 21 و دیگر پایگاهها به صورت 24 ساعته در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.
وی افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه مردمی 137، شماره تلفن 33448150 و سامانه شهرمن نسبت به ثبت درخواست های رسیدگی به شکایات خود اقدام نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.
چایچی مطلق خاطر نشان کرد: دریافت خدمات تاکسیرانی در مبادی ورودی شهر و همچنین روگذرهای حرم مطهر از طریق دریافت فاکتور سفر بوده و هرگونه اضافه پرداخت، صرفا در صورت تغییر مقصد سفر به درخواست مسافر مجاز خواهد بود.
نظر شما