معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت ، خانواده و جمعیت در این استان آغاز شد.

آغاز ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی عالی زاده اظهار کرد: محورهای اجرای این رویداد شامل مسابقه کتابخوانی، جشن‌های خواهر برادری، برنامه‌های جان من، بشری، سرود، تئاتر، اکران فیلم و اجرای پویش‌های برکت خانه و محبت است.

وی افزود: در جشنواره خواهر برادری در ۲۰ نقطه شهرستانی با دعوت از خواهر و برادرهای محله برای تجمع در یک نقطه محوری برگزار می‌شود که در حاشیه آن میز خدمت اقشار بسیج نیز دایر و از خواهر و برادران نخبه و دارای مقام علمی، کارآفرین و فعالِ در خدمات اجتماعی تجلیل و دختران شهدا نیز تکریم می‌شوند.

عالی زاده یادآور شد: در جشنواره فرهنگی هنری "بشری" نیز در قالب پویش ریحانه و تولید محتوا با موضوع دختران شامل جشن بانوی کرامت در محلات، پویش چتر مهربانی شامل بازدید از مراکز نگهداری دختران معلول و اهدای هدیه به آنان توسط بسیج جامعه زنان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر تصریح کرد: "همخوانی سرود" به صورت سیار و کاروان شادی در اماکن و معابر پرتردد و "جان من" شامل روشنگری در خصوص عوارض سقط جنین و موضوعات جمعیتی، سیر نمایشگاهی و روایتگری و ارائه محتوای آن به مردم به ویژه بانوان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: مسابقه برخط از کتاب "ایران جوان بمان" از استاد عباسی ولدی، تئاتر پاتوقی با موضوع جمعیت در اماکن پرتردد، اکران فیلم با موضوع مستندات جمعیت و خانواده در اماکن، تفرجگاه ها و مساجد از محورهای این آیین فرهنگی است.

عالی زاده گفت: پویش "برکت خانه" روایت تجربه والدین و خواهر و برادر از حضور و برکات فرزندان در خانواده در قالب کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای و پویش "محبت" غافلگیری خواهر برادرها با دادن هدیه به یکدیگر به نیت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از دیگر عناوین رویداد برکت ایران است.

وی با اشاره به این مطلب که بسته‌های پشتیبانی از جمله سیر نمایشگاهی، کتاب، سرود، نماهنگ و پوستر در کانال روشنا بوشهر در ایتا بارگذاری شده و در اختیار رده‌ها و فعالان فرهنگی استان قرار گرفته تا با آمادگی کامل وارد دهه کرامت شوند.

علی زاده افزود: علاوه بر هشت عنوان اصلی برنامه در رویداد برکت ایران؛ شبکه بزرگ فرهنگی در پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های متنوع دیگری از جمله آذین‌بندی مساجد، مواکب فرهنگی، اجرای پویش‌ها و جشن‌های محله‌ای در سطح مساجد و محلات سراسر استان برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.