عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: اقتصاد دانش‌بنیان تجربه موفق در مردمی شدن بخش اقتصاد کشور است که باید تداوم یابد. بر مبنای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم، باید به اقتصاد دانش‌بنیان توجه ویژه و کلیدی داشت به نحوی که این تجربه موفق مردمی سازی در صنایع ادامه پیدا کند.

اقتصاد دانش‌بنیان تجربه موفق در مردمی شدن بخش اقتصاد کشور است که باید تداوم یابد

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار قدس با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان در مشارکت مردم در اقتصاد بیان کرد: ما نباید شعار سال جدید که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد بود و از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد را یک شعار صرف بدانیم.

نماینده مردم «اهواز و باوی» در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد یک نقشه راه بوده و باید به آن به درستی عمل شود و زیرساخت‌های این مسئله مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از موضوعات اساسی که در یک الی دو دهه گذشته به آن به درستی پرداخت نشده موضوع مشارکت مردم در اقتصاد است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان می توانند جلوه‌ای از مشارکت مردم را در عرصه های اقتصادی و تولیدی به نمایش بگذارند، بیان کرد: بنابراین اگر بخواهیم به معنای واقعی کلمه به تولید و همچنین اقتصاد مردم پایه و مردم محور روی بیاوریم یقیناً توجه به فعالیت‌های دانش بنیانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان یکی از ارکان اصلی و اساسی این موضوع قلمداد می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در رابطه با جهش تولید دانش بنیان در کشور اظهار کرد: قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس یازدهم به تصویب رسید،پس از تصویب این قانون این مسئله ثابت شد که  شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند عاملی بر مشارکت مردم در اقتصاد قلمداد شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یقیناً در ادامه مسیر ما باید شاهد توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور باشیم. همچنین باید در این راستا تلاش کنیم تا موانع پیش روی اقتصاد دانش بنیان و همچنین فعالیت‌های دانش بنیانی در کشور برداشته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین بنگاه‌های بزرگ صنعتی باید به سمت مباحث دانش بنیان حرکت کنند تا توسعه اقتصاد دانش بنیان بیش از پیش در کشورمطرح شده و این نوع نگرش در جامعه همه گیر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین مردمی‌سازی رشد اقتصادی کشور و جهش تولید و توسعه صنعتی کشور با مشارکت مردم، مبتنی بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با دانش‌بنیان شدن صنایع بزرگ به کمک شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان تجربه موفق در مردمی شدن بخش اقتصاد کشور است، بیان کرد: بر مبنای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم، باید به اقتصاد دانش‌بنیان توجه ویژه و کلیدی داشت به نحوی که این تجربه موفق مردمی سازی در اقتصاد با محوریت رشد اقتصادی و جهش تولید باید در دیگر صنایع نیز ادامه یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردمی ترین بخش اقتصاد ایران، همین شرکت های دانش بنیان و بخش اقتصاد دانش بنیان است. باید برای تداوم این مسیر نیز توان و سرمایه مردم در جهت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در اقتصاد کشور و حرکت به سمت دانش بنیان شدن صنایع بزرگ کشور و اقتصاد ملی مورداستفاده قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.