ویل اسمیت می‌گوید چهارمین قسمت فرانچایز «پسرهای بد» قرار است تماشاگران خود را در فصل تابستان امسال شگفت‌زده کند.

 اطمینان خاطر «ویل اسمیت» به طرفدارانش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، به این گفته این بازیگر، قسمت جدید فیلم سرشار از شگفتی ها و سورپریزهای جدید و هیجان‌انگیز است.

قسمت تازه این مجموعه فیلم با نام کامل «پسرهای بد: یا سواری کن یا بمیر» راهی پرده سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای دنیا می‌شود.

حالا سه دهه بعد از اکران عمومی اولین قسمت این اکشن هیجان آور پلیسی، اسمیت قول می دهد چهارمین قسمت آن جذابتر و سرگرم کننده تر از نسخه اصلی‌اش خواهد بود.

به گفته بازیگر: «احساس می‌کنم امروز در فیلم درستی بازی کرده‌ام و در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌ام. همیشه از دنباله فیلم‌هایی که حرفی برای گفتن ندارند و به تکرار دوباره آن چیزهایی می پردازند که قبل از این گفته شد، متنفر بوده ام. باورم این است که در هر قسمت تازه ای از یک مجموعه فیلم موفق و دنباله دار، باید چیزهای تازه ای به تماشاچی ارائه کرد که او تاکنون ندیده و از دیدنشان شگفت زده شود.»

بر همین مبنا، بازیگر اسکار گرفته سینما عقیده دارد قسمت چهارم پسرهای بد دقیقا فیلمی از همین جنسی است که صحبت می کند و قرار است با سکانس های نوآورانه اش، دوستداران این فرانچایز را راضی و خشنود از سالن‌های نمایش فیلم راهی منازل‌شان کند.

این در حالی است که به گفته اهل فن، اسمیت از نمونه های عینی صحبت نمی کند و برای دوستداران فرانچایز توضیح نمی دهد که باید در انتظار دیدن چه چیزهای تازه ای در چهارمین قسمت فیلم باشند.

بجای آن، اسمیت به بحث درباره افزایش چند دهه ای سن خود و مارتین لاورنس در فاصله تولید قسمت اول تا چهارم پرداخته و می‌گوید: « طبیعی است که این موضوع باید در داستان فیلم کاملا در نظر گرفته می‌شد. جذابیت کار در این است که بالا رفتن سن ما این نتیجه خوب را به همراه داشته که کاراکترهای ما در فیلم تجربیات زیادی کسب کرده و به کمک آن می‌توانند گره‌های پلیسی داستان را راحت‌تر باز کنند. داستان قسمت چهارم در دل خود دارای یک طرح و درونمایه معنوی است که اطمینان دارم مورد پسند تماشاگران فیلم قرار خواهد گرفت.»

قسمت چهارم فیلم ادامه ای بر داستان قسمت سوم است که سال ۲۰۲۰ با نام «پسرهای بد برای زندگی» اکران عمومی شد و نتوانست موفقیت بالای مالی و انتقادی سه قسمت قبلی خود را تکرار کند.

تحلیل‌گران سینمایی با بیان این نکته که اسمیت و لاورنس در سال ۲۰۰۳ و قسمت اول فیلم جوانانی پرجنب و جوش بوده و حالا در میانسالی خود به سر می برند، این موضوع را مطرح می کنند که شاید بهتر باشد تهیه‌کنندگان فرانچایز پسرهای بد برای کسب موفقیت‌های بیشتر قسمت‌های بعدی آن، از دو بازیگر جوان و مشهورتر برای دو نقش اصلی آن استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.