انتخابات

عزت الله ضرغامی گفت امیدواریم سیاستی که شهید رئیسی در بکار گیری نیروها از همه سلایق در دولت بنا نهاد تداوم یابد و همه مردم احساس کنند افرادی که به تفکر آن‌ها نزدیک‌تر است در میان نامزدهای تأیید شده حضور دارند.

ضرغامی در گفت‌وگو با قدس: اگر مردم احساس کنند قدرت انتخاب ندارند کشور لطمه می‌خورد

سید عزت الله ضرغامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص داوطلبی ۸۰ تن از چهره ها ومدیران سیاسی از نماینده پارلمان گرفته تا اعضای مجمع، رئیس قوه مقننه، وزرای سابق و فعلی و حتی روئسای جمهور سابق گفت:  اینکه از جریانهایی سیاسی و سلایق مختلف در انتخابات ثبت نام کرده‌اند و بعضاً شایستگی آنها به نسبت وظایف ریاست جمهوری کمتر یا بیشتر است، من اینرا خیلی منفی تلقی نمی‌کنم و اینکه که تعداد نامزدها زیاد است  می‌تواند قدرت انتخاب را برای مردم بالاتر ببرد.

وی افزود: به نظر من باید منتظر بمانیم و بعد از تصمیم شورای نگهبان بهتر می‌توان قضاوت کرد که تنوع سلیقه ها و جود دارد یا نه. اما مردم باید بتوانند انتخاب کنند اگر مردم احساس کنند قدرت انتخاب ندارند انتخابات لطمه می‌خورد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: دعب شهید رئیسی هم استفاده از همه سلیقه های سیاسی بود و ترکیب دولت ایشان هم همین را نشان می دهد. لذا امیدوارم سیاستی که شهید رئیسی پایه گذاری کردند  و تداوم داد انشا الله در انتخابات هم خودش را نشان دهد و مردم احساس کنند افرادی که به تفکر و مطالبات آنها نزدیک تر است در میان نامزدها حضور دارند.

و در خصوص نیامدن محمد مخبر و در مقابل ثبت نام پنج عضو دیگر دولت در این دوره از انتخابات هم گفت: خیلی ها از  آقای مخبر خواستند به دلیل جامعیتی که ایشان دارد و نزدیکی که به آقای رئیسی داشت  برای انتخابات در صحنه حضور پیدا کند و با مردم هم راجع به کارنامه دولت  سیزدهم و هم درباره برنامه های آینده و تداوم راه این دولت در صحنه حضور پیدا کند ولی ایشان ترجیح دادند  که با توجه به توصیه هایی که مقام معظم رهبری به ایشان داشتند برای پیشبرد امرو کشور در ۵۰ روز مسئولیت سرپرستی دولت این مسئولیت رام همترین ماموریت خود بدانند و در انتخالات شرکت نکنند تا اقدامتشان دچار حاشیه نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.