مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو که شب گذشته در جاده‌های شهرستان‌های سرخس، چناران و کلات خراسان رضوی رخ داد، منجر به یک کشته و مصدومیت ۱۴ نفر شد.

یک کشته و ۱۴ مصدوم در سوانح رانندگی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث رانندگی در مجموع هفت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی سواری «پراید، پی.کی و لیفان» که دیشب در ورودی گلمکان از سمت مشهد، رخ داد یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام که یک مصدوم توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

علیشاهی گفت: در حادثه دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید که حوالی ساعت ۲۱ دیشب در دوراهی سرخس بعد از «کلاته گلزار» رخ داد، پنج نفر مصدوم و برای امدادرسانی به آن‌ها ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان لقمان سرخس انتقال یافتند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه دیگر که دیروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی مزدا وانت در جاده «معین‌آباد علیا» شهرستان کلات رخ داد، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.