انتخابات

اولین دوره نشان کاوه، دوشنبه ۴ تیر ماه در مشهد برگزار خواهد شد و برترین‌های ورزش استان در ۸ رسته معرفی می‌شوند.

برترین‌های ورزش خراسان رضوی ۴ تیرماه معرفی می‌شوند

به گزارش قدس خراسان و به نقل از دبیرخانه نشان کاوه، طی جلسات مختلف در هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان خراسان رضوی در نهایت تصمیم بر این شد تا همه‌ساله تندیسی به نام شهید کاوه که از شهدای شاخص مشهد و فرماندهان دفاع مقدس است به برترین‌های ورزش استان اعطا شود.

کمیته انتخابی متشکل از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش مشهد و با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و طی آن برای هر بخش کاندیداهایی معرفی شدند و ۵ نامزد نهایی برای هر بخش انتخاب شد.

در بخش‌های بهترین باشگاه ورزشی، برترین داور، برترین مربی مرد، برترین مربی زن، برترین ورزشکار مرد، برترین ورزشکار زن، برترین پدیده بانوان و برترین پدیده آقایان شاهد نام‌هایی هستیم که در سال ۱۴۰۲ در رده ملی و بین‌المللی موفق به کسب موفقیت‌هایی شده بودند.

در بخش برترین باشگاه‌های استان، فرش‌آرا، موج‌های آبی، فرش مشهد، مبلمان کلاسیک و نیان‌الکترونیک و در بخش برترین داور آقایان مرتضی منصوریان، امیر خادمی، وحید خراسانی، مسعود ذوقی و خانم انسیه خبار مافی‌نژاد به عنوان نامزد معرفی شدند.

در بخش بانوان و بخش مربی بانوان خانم‌ها تکتم بیدل، فاطمه شریف، مینا عصفوری، زهرا قربانی و ربابه محمودی و در بخش برترین ورزشکار خانم‌ها سمانه چهکندی، تکتم دستاربندان، نسرین شاهی، ملیحه صفائی و رقیه محمودآبادی نامزد دریافت نشان کاوه شدند و در قسمت پدیده بانوان نیز روشا اکبری، مهلا عابدی، ریحانه کریمی، زینب مرویان و آیدا عنایتی انتخاب شده‌اند.

در بخش مردان و انتخاب برترین مربی آقایان رضا مهاجری، مجید مرتضایی، حمید توزنده‌جانی، حمید باوفا و رضا مومنی‌مقدم و در بخش بهترین ورزشکار نیز آقایان حسین طیبی، علیرضا پورسمنانی، علی حبیبی‌نژاد، علی نعمتی و شهروز همایون‌فر منش کاندیدای دریافت این نشان هستند. در بخش پدیده آقایان هم مصطفی طغانی، سجاد آقایی، یونس جوان، فرهاد فدائیان و یوسف نیک‌روش به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی، روسا و دبیران هیات‌های ورزشی، مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های استان خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان به انتخاب هیات مدیره انجمن ورزشی‌نویسان مجموعه رای‌دهندگان این آیین را تشکیل دادند.

این مراسم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد ۴ تیرماه ساعت ۱۹ در سالن همایش موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.