۸ تیر

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: نخستین گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تیرماه، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد می‌شوند.

بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن از یکم تیرماه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی‌بنی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، با تاکید بر اینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و اطلاع‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی مواجه شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیرماه امسال) با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند.

امانی‌بنی تصریح کرد: علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.