انتخابات

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: در حرم مطهر رضوی با وجود اینکه ۲۸ شعبه در نظر گرفته بودیم، به دلیل مشارکت بالا ۱۰ شعبه سیار دیگر نیز به حرم اعزام شد، با این وجود باز هم نیازمند صندوق است اما دیگر گنجایش ندارد.

اعزام ۱۰ شعبه سیار به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد زهدی امشب در استدیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و شرایط بسیار خوب و پایدار بوده است، گفت: تدابیر ویژه‌ای در بحث موضوعات امنیتی پیش‌بینی کردیم و بین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، نیروهای فراجا و سپاه و بسیج تقسیم کاری صورت گرفته و هر کدام در حال انجام وظایف خود هستند.  

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی افزود: ۲۰ هزار نیرو برای حفاظت از صندوق‌ها پیش‌بینی کردیم و علاوه بر این تعداد نیروهای دیگری را نیز برای مراقبت از زیرساخت‌ها و برقراری ارتباطات، فیبرنوری، برق و انجام مأموریت روزانه در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم اعلام نتایج انتخابات و اتفاقات بعد از آن است که در این زمینه به لحاظ امنیتی تدابیری را در نظر گرفتیم و این آمادگی را داریم که مشکل امنیتی رخ ندهد.

زهدی متذکر شد: دستگاه‌های احراز هویت متصل به وزارت کشور است و نتایج نیز مستقیما به وزارت کشور ارسال می‌شود و ما در استان هیچ دخل و تصرفی نداریم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی افزود: ما برای برگزاری دور دوم انتخابات نیز آمادگی لازم را داریم و از نظر امنیتی نیز هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه تنها دو مورد قطعی دستگاه احراز هویت به ما گزارش شده که بلافاصله دستگاه جایگزین شد، ادامه داد: در برخی شعبه‌ها نیز تعرفه بیشتر در نظر گرفته شده است تا بتوانند استفاده کنند.

زهدی عنوان کرد: در حرم مطهر رضوی با وجود اینکه ۲۸ شعبه در نظر گرفته بودیم، به دلیل مشارکت بالا ۱۰ شعبه سیار دیگر نیز به حرم اعزام شد، با این وجود باز هم نیازمند صندوق است اما دیگر گنجایش ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.