انتخاب چهاردهم

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان‌ تهدیداتی را برای ایجاد خدشه در انتخابات و اقدامات خرابکارانه کرده بودند اما با توجه به تدابیر ویژه‌ امنیتی و اطلاعاتی، اجازه ایجاد کوچکترین مشکلی به این گروه‌ها داده نشد.

خنثی‌سازی تهدیدات امنیتی انتخاباتی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد زهدی عصر امروز در استدیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر نیروی حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از رأی مردم هستند، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه داریم که برای هر شعبه سه نیروی حفاظتی از فراجا و بسیجیان مشغول حفاظت‌ از شعب هستند، علاوه بر این‌ها مأموریت‌های جانبی و روزانه‌ای را نیز فراجا دارد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی افزود: محافظت و مراقبت از زیرساخت‌ها همچون شبکه فیبرنوری و برق نیز از دیگر وظایف نیروهای امنیتی است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ موضوع امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم، عنوان کرد: شرایط بسیار خوب است و در تلاش هستیم که تا پایان ساعت قانونی اخذ رأی که توسط وزارت کشور مشخص می‌شود، بتوانیم امنیت را به همین شکل داشته باشیم.

زهدی تأکید کرد: با کوچکترین موضوع امنیتی یا غیرامنیتی که از هر کدام از شعب گزارش شود، بلافاصله برخورد می‌کنیم و اگر شائبه‌ای مطرح کنند به‌هیچ عنوان تحمل نمی‌کنیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان‌ تهدیداتی را برای ایجاد خدشه در انتخابات و اقدامات خرابکارانه در استان کرده بودند اما با توجه به تدابیر بسیار خوبی که انجام شده و شرایط ویژه‌ای را که همکاران امنیتی و اطلاعاتی برقرار کردند، اجازه ایجاد کوچکترین مشکلی را به این گروه‌ها ندادند، اگر هم موضوعی بوده اجازه گسترش آن داده نشده است.

وی متذکر شد: برخی افرادی که مخل نظم صندوق بودند را جابه‌جا و افراد جدیدی را مستقر کردیم که کسی نتواند هیچ‌گونه خللی در برگزاری انتخابات ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.