انتخابات

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا که این روزها اکران‌های بین المللی خود را پشت سر می‌گذارد، تا پایان تابستان جاری نمایش عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

«در آغوش درخت» اواخر تابستان اکران می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، بابک خواجه پاشا با اعلام این خبر تاکید کرد: این فیلم طی روزهای اخیر در بخش رقابتی بیست و نهمین دوره جشنواره تلویزیونی شانگهای اکران شده و البته همزمان آن را به چند جشنواره دیگر هم ارسال کردیم و انشالله تا پایان تابستان اکران سراسری خود را در سینماهای کشور نیز آغاز خواهد کرد.

وی که این روزها دومین فیلمش یعنی «آبی روشن» بر پرده سینماهاست درباره این که چرا فیلم اولش در اولویت اکران نبوده، تصریح کرد: عدم نمایش عمومی «در آغوش درخت» فقط به دلیل حضور این فیلم در جشنواره‌های بین المللی و اکران های خارجی بوده و این فیلم هیچ مشکلی برای اکران در داخل نداشته است و همانطور که گفتم به زودی هم نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

«در آغوش درخت» اواخر تابستان اکران می‌شود

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که نخستین اکران خود را در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و در ۸ رشته نامزد دریافت سیمرغ شد که در نهایت در بخش های بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول برنده سیمرغ بلورین شد.

«در آغوش درخت» با نمایش قاب‌هایی خارج از فضای تهران در شهر ارومیه به تولید رسیده و با خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاش‌های یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر می‌کشد. این فیلم که از مضمونی اجتماعی و خانوادگی برخوردار است داستان زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد را روایت می کند که طی یک بحران پیچیده، جهان زیبای فرزندانشان بهم می‌ریزد؛ کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی از بازیگرانی هستند که در فیلم «در آغوش درخت» نقش آفرینی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.