انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان به ارائه توضیحاتی درباره روند شکایت از فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امیدواریم در اسرع وقت با بررسی موارد و شکایات درباره صحت انتخابات اظهارنظر کنیم.

 سخنگوی شورای نگهبان: کار ستاد نظارت بر انتخابات ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با یکی از بخش‌های خبری ‌درباره روند بررسی صحت انتخابات اظهار کرد: با توجه ‌به اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توسط وزارت کشور، کار ستاد نظارت بر انتخابات ادامه دارد.

وی ادامه داد: نامزدها و مردم و کسانی که ممکن است به نحوی شکایتی درباره فرآیند برگزاری انتخابات داشته باشند، می توانند شکایت خود را از طریق مراجعه به «سامانه مردم ناظر» و به صورت حضوری به دبیرخانه شورای نگهبان ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده امیدواریم در اسرع وقت با بررسی موارد و شکایات درباره صحت انتخابات اظهارنظر کنیم.

طحان نظیف همچنین در پاسخ به سوالی درباره شکایت مردم در روز انتخابات نسبت به تخلفات احتمالی گفت: در روز انتخابات موارد جزیی به همکاران ارسال شد که در کارگروه های شش‌گانه مورد بررسی قرار گرفت و آن را تا حصول نتیجه پیگیری کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.