انتخابات

علیرضا زاکانی در پیامی از هوادارن خویش خواست تا از سعید جلیلی حمایت کنند و خویشاوندان خویش را برای رای به سعید جلیلی در دور دوم متقاعد کنند.

علیرضا زاکانی: خویشاوندان خود را برای رأی به جلیلی متقاعد کنید

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی که در صفحه ایکس خود منتشر کرد، از سعید جلیلی برای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَیٰ شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا ۗ کَذَٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ {۱۰۳ آل عمران}

هفته پیش رو، مهمترین و سرنوشت سازترین روزهای جبهه انقلاب است. اگر دور اول در تطبیق شاخص‌های اصلح بر نامزدهای جریان انقلاب، در بدنه نیروهای انقلابی اختلاف نظر وجود داشت، الان خداوند متعال به برکت خون شهدا، فرصتی دوباره نصیب ما کرده است و دیگر دور دوم اختلاف نظری نیست و آقای سعید جلیلی تنها مصداق اصلح خواهد بود.

با تشکر از زحمات آقایان دکتر قالیباف و دکتر قاضی‌زاده و تمام هواداران ایشان، اکنون وظیفه همگان به ویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را به کار گیرند و علاوه بر خویش دیگران را هم برای رأی به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.