انتخابات

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی در مشهد خبر داد.

اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به برنامه روز ۱۲ تیر ماه به‌مناسبت چهلم شهید رئیسی و همراهان ایشان در مشهد گفت: به منظور برگزاری منظم مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان ایشان در مشهد، از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۳)، طرح ممنوعیت تردد خودرویی از میدان بسیج به سمت خیابان امام‌رضا(ع) و همچنین تقاطع شهید اندرزگو به سمت حرم مطهر رضوی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پاکسازی مسیر مذکور از خودروهای پارک‌شده هم‌زمان با آغاز ممنوعیت اجرا خواهد شد و اگر مالکان خودروها در محل نباشند، خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

امیدوار خاطرنشان کرد: تمامی کوچه‌های فرعی منتهی به خیابان امام‌رضا(ع) مسدود خواهد شد و به این مسئله به اطلاع هتل‌داران و کاسبان این کوچه‌ها نیز رسیده است.

رئیس پلیس راهور همچنین اشاره کرد: فقط خودروهای امدادی امکان تردد خواهند داشت. از کسانی که محل کارشان در خیابان امام‌رضا(ع) می‌باشد، خواهشمندیم فردا بدون خودرو تردد نمایند یا پیش از ساعت ۱۲، از این منطقه خارج شوند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.