انتخابات

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه سه جانبه برای نصب ۴۶۶ سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی ویژه اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بین شرکت توزیع نیروی برق، بانک کشاورزی و کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید.

نصب ۴۶۶ سامانه خورشیدی ویژه اشتغال‌ مددجویان خراسان رضوی کلید خورد

به گزارش قدس خراسان، علیرضا خدابنده گفت: این تفاهم نامه با هدف نصب سامانه‌های خورشیدی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی در قالب طرح «کرامت خورشید» منعقد شده است.

وی اظهار کرد: توجه و اولویت به اقشار ضعیف جامعه به منظور حمایت از محرومان با محوریت ایجاد درآمد پایدار، جلوگیری از مهاجرت و تسهیل برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر و اشتغال زایی در مناطق روستایی و محروم از دیگر اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: در این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند در تأمین منابع مالی، شناسایی مخاطبان طرح «کرامت خورشید»، آموزش و هماهنگی لازم به منظور طراحی، اجرا و نصب سامانه‌های خورشیدی برای ایجاد ۴۶۶ سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در محل واحدهای مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد واقع در روستاها، مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان مشارکت و تسهیل گری داشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه برای هر مددجو یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق بانک کشاورزی به صورت تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

خدابنده ادامه داد: از سال ۱۳۹۵ تاکنون از محل اجرای طرح «کرامت خورشید»، تعداد ۶۱۰ سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی حمایتی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان با همکاری کمیته امداد نصب شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم درآمد حاصله تولید برق سامانه‌های خورشیدی مددجویان به حساب ایشان در شعب بانک کشاورزی استان واریز و مبلغ اقساط از محل این درآمد پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.