رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: پیشنهاد ما مورد پذیرش رؤسای ستادهای نامزدها قرار گرفت که مراسم شکرانه پیروزی را حداکثر تا اذان مغرب و عشاء و در مکان‌های بسته و محصور برگزار کنند.

توافق برای برگزاری مراسم شکرانه پیروزی قبل از اذان مغرب

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی امشب در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: براساس اطلاعیه شماره ۲۲ وزارت کشور که لحظاتی پیش صادر شد انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد، از شهروندان و هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنیم که از این فرصت به‌وجود آمده استفاده کنند و رأی خود را با حضور در شعب اخذ رأی به صندوق بیاندازند و در این حماسه‌ بزرگ شریک باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که امروز ظهر با رؤسای ستاد انتخابات داشتیم، تقاضا کردیم که بعد از پیروزی در انتخابات حرمت ماه محرم الحرام را نگه دارند و حساسیت جامعه مذهبی مشهد و خراسان رضوی را مدنظر قرار دهند، بنابراین پیشنهاد ما مورد پذیرش قرار گرفت که مراسم شکرانه پیروزی را حداکثر تا اذان مغرب و عشاء و در مکان‌های بسته و محصور برگزار کنند.

وی درباره میزان تعرفه عنوان کرد: تعرفه شعب توسط فرمانداری‌ها رصد می‌شود و ما از معاونین فرماندار خواسته‌ایم که تعرفه‌ها را رصد کنند، همچنین اعلام کردیم که اگر ۷۰ درصد تعرفه‌ها استفاده شد درخواست تعرفه کنند.

طباطبایی افزود: نگرانی از بابت کمبود تعرفه نداریم و مرتب از فرمانداران گزارش می‌گیرم که اگر چنانچه به تعرفه نیاز داشتند، بتوانیم از مخزن استانداری به آن‌ها تعرفه برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.