انتخاب چهاردهم

برنامه «آن لحظه» که تلفیقی از تئاتر، مستند و برنامه است، به مناسبت ایام محرم از شبکه نسیم پخش می‌شود.

پخش «آن لحظه» به مناسبت ایام محرم در تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین، برنامه «آن لحظه» با مفاهیمی عمیق و معناشناسی واژگان مرتبط به انسان‌شناسی و انتخاب مسیر درست برای عاقبت‌بخیری وارد بخش گفت‌وگو می‌شود.

بخش تئاتر، شامل گفت‌وگو با کارشناسان و جوانان است و بیانگر خانواده‌ای است که در سالیانی قبل (با لباس‌های قاجاری) مشغول به آماده‌سازی منزل‌شان برای ماه محرم هستند.

در بخش گفت‌وگو با کارشناس درخصوص داستان‌های تاریخیِ تأثیر بانوان در سرنوشت انسان‌ها (به ویژه اصحاب امام حسین علیه‌السلام) و پیش زمینه‌های تصمیم‌گیریِ افراد بیان می‌شود.

بخشی از برنامه که به گپ صمیمی با دانشجویان و جوانان درباره‌ی دیدگاه و تعریفشان از امام حسین علیه‌اسلام، اختصاص دارد، مخاطب دغدغه‌های جوانان را به صورت ملموس‌تری احساس و درک می‌کند. آن‌ها از کمبودها و نقص‌ها می‌گویند.

بخش انیمیشن هم به برنامه اضافه شده است که در آن حکایت‌هایی که در گفت‌گوها بحث شده، به صورت تصویری، داستانی را به تصویر می‌کشد.

برنامه «آن‌ لحظه» ویژه محرم‌الحرام ۱۴۰۳ به تهیه‌کنندگی حسن کچویی، کارگردانی محمد کوهی اصفهانی، نویسندگی طیبه محمدی کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد میر محمد صادقی و اجرای سعید ارشد در ۱۰ قسمت، از شنبه ۱۶ تیرماه، هر شب به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، و بازپخش آن حوالی دو بامداد و هشت و نیم پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.