سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی وضعیت این گردان‌ها را از نظر نیروی انسانی بسیار خوب توصیف کرد.

ابوعبیده: توان انسانی گردان‌های قسام وضعیت بسیار خوبی دارد

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی اعلام کرد: طوفان الاقصی آغاز مقاومت ما در برابر تجاوز اشغالگران نبود، بلکه انفجاری به روی جنایت‌های دشمن بود.

سخنگوی گردان‌های قسام ادامه داد: جنایت‌های اشغالگران با پاکسازی نژادی و نسل‌کشی سازمان‌یافته در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به اوج خود رسیده است. نظرسنجی‌های مستقل نشان می‌دهد که پس از ماه‌ها جنگ چگونه ملت ما گرد مقاومت خود حلقه زده است.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما از ۹ ماه پیش در حال جنگ هستند و ارتش دشمن را که از سوی آمریکا و انگلیس حمایت می‌شود، در هم می‌شکنند. ارتش رژیم اشغالگر از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند، خانه‌ها را می‌کوبد و حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و کلیساها را مجاز می‌داند.

وی افزود: تمامی ۲۴ گردان ما به همراه گروه‌های مقاومت با دشمن جنگیدند و آن را در نقاط مختلف غزه در هم شکستند. هیچ جایی در غزه برای سنگرگرفتن دزدانه نیروهای دشمن در خانه‌ها و پنهان‌شدن افسران آن در پسِ زره‌پوش‌ها وجود ندارد.

ابوعبیده گفت: نبرد رفح و حماسه‌آفرینی مبارزان ما در الشجاعیه و مکان‌های دیگر دلیلی برای قدرت مقاومت و شکست و ناکامی دشمن است. دشمن همچنان ضربات دردناکی را در هر مکانی از نوار غزه که به آن یورش می‌برد دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: محور مرکزی نوار غزه که نتساریم نامیده شده، محور ترس و کشتار خواهد بود و دشمن از آن شکست‌خورده خارج خواهد شد. توان انسانی گردان‌های قسام در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. ما توانستیم در جریان جنگ هزاران مبارز جدید را به خدمت بگیریم.

ابوعبیده گفت: هزاران مبارز در صورت لزوم آماده مقابله با دشمن هستند. ما توانمندی‌های دفاعی خود را برای مقابله با اشغالگران در تمامی نقاط سرزمینمان تقویت کرده‌ایم.

وی افزود: پیروزی کاملی که نتانیاهو از آن صحبت می‌کند، پیروزی شخصی وی و راضی‌نمودن دزدان کابینه‌اش است. به خانواده اسرا در غزه می‌گویم که سرنوشت فرزندانتان بازیچه دستان نتانیاهو شده است که تلاش دارد پیروزی شخصی خود را محقق کند.

ابوعبیده گفت: مستندات اطلاعاتیِ افشاشده از شکست اشغالگران در هفتم اکتبر در برابر آنچه در آینده از آن پرده‌برداری خواهیم کرد هیچ است.

وی افزود: افزایش مداوم مقاومت در کرانه باختری پاسخ و گزینه ملت ما در مقابله با نسل‌کشی سازمان‌یافته است. تحقق کابوس تحرک کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۴۸ حتمی است. واکنش ملت ما در اراضی ۴۸ در برابر آنچه در حقشان روا داشته می‌شود حتمی است و به دست فرزندان قهرمان ملت ما صورت خواهد پذیرفت.

ابوعبیده گفت: جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای یاری قدس متحد شدند. وجدان جمعی امت ما حامی مقاومت است. مبارزان امت ما با اتحاد جبهه‌ها در برابر اشغالگران اتحاد عربی بی‌سابقه‌ای را رقم زدند.

وی افزود: ما همچنان به توقف جنگ بیشترین توجه را داریم و تنها رفع ستم از هموطنانمان را خواهیم پذیرفت. نتیجه حتمی برای مقاومت پیروزی، و برای دشمن و اشغالگران شکست است.

ابوعبیده ادامه داد: به مبارزان، ملت و امت خود اطمینان می‌دهیم که طوفان الاقصی از نبردهایی خواهد بود که تحولاتی بزرگ را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.