رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفری مجموعه ثامن الائمه(ع) هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که در دولت تامین شد.

اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی ثامن مشهد تامین شده است

به گزارش قدس خراسان، فرزاد آقا بیگی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رییس بازرسی منطقه ۲ کل کشور و دبیر شورای نظارتی خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ثامن الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار استانی بود که ۵۵۰ میلیارد آن از اعتبارات مناطق نفت خیز تهیه شد.

اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی ثامن مشهد تامین شده است

وی ادامه داد: کلنگ زنی سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه سال ۱۳۸۵ انجام شد و با گذشت ۱۸ سال آماده بهره برداری نبود اما با روی کار آمدن دولت شهید جمهور و انجام کار جهادی ورق برگشت و کارها سرعت گرفت.

وی اضافه کرد: با تاکید دولت و استاندار خراسان رضوی و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت شبانه روز ۲ پیمانکار بنا، سه پیمانکار تجهیزاتی و تاسیساتی در حال فعالیت هستند تا این سالن ورزشی که می تواند بار مسابقات استاندارد ورزشی را در مشهد به دوش بکشد در هفته دولت آماده بهره برداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.