با وجود اینکه دومین مناظره در روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)، ساعت ۹ شب به وقت محلی برگزار خواهد شد، اما امروز ترامپ ۷۸ساله، بار دیگر با استهزای رقیب ۸۱ساله خود، از او رسماً برای یک مناظره دیگر دعوت کرد.

دومین مناظره میان بایدن و ترامپ چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش قدس آنلاین، براساس توافق بایدن و ترامپ از ابتدا قرار بود این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری دو مناظره برگزار کنند به طوری که تاریخ دومین مناظره نیز مشخص شد و 10 سپتامبر که حدودا اواخر شهریور ماه است این مناظره قرار است برگزار شود.

چند سال قبل هم زمانی که بایدن و ترامپ مانند امسال کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بودند باهم دو مناظره داشتند و این مناظره ها باعث شد تا رو در روی هم قرار بگیرند و گویا حالا تاریخ در حال تکرار است.

اما امروز ایندپندنت گزارش داد که ترامپ در حساب اجتماعی خود موسوم به "تروث سوشیال" نوشت: من پاسخ معمای جو بایدن مفسد و ناکارامد را دارم. بیایید یک مناظره دیگر داشته باشیم. اما این بار هیچ محدودیتی نباشد.

این در حالی است که ترامپ برای برگزاری این مناظره شرط هایی گذاشت، او خواستار برگزاری مناظره ای همه جانبه شد که هر دوی آنها روی صحنه، در مورد آینده کشور صحبت کنند.

این در حالی است که شبکه سی‌ بی‌ اس از هر دو تیم انتخاباتی بایدن و ترامپ برای شرکت در مناظره در سطح معاونت ریاست‌ جمهوری در ۲۳ جولای یا ۱۳ اوت دعوت کرده است. ستاد انتخاباتی بایدن این مناظره را پذیرفته است، اما ستاد ترامپ هنوز نامزد خود را اعلام نکرده است.

از سوی دیگر، کاخ سفید و دموکرات ها در تلاشند از نتایج منفی مناظره فاجعه بار جو بایدن رییس جمهور آمریکا با دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور جلوگیری کنند زیرا نسبت به عملکرد بایدن در مناظره اول انتقادات شدیدی دارند.

حتی کار به جایی رسیده که عده ای از دکرات ها از او خواسته اند از انتخابات کناره گیری کند و عده ای دیگر نیز گزینه های پیشنهادی جایگزین بایدن را رسانه ای کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.