تحولات لبنان و فلسطین

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 311083
جريمه درانتظاربرانكو

به گزارش قدس آنلاين، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: با طعنه و کنایه حرف زدن درباره داوران عواقب بدی برای برانکو دارد.

حبیب اله شیرازی در واکنش به صحبت های سرمربی پرسپولیس که با طعنه اعلام کرده پرسپولیس به جای یازده بازیکن تیم ملوان با پانزده نفر مسابقه داد، اظهار داشت: پیش از این هم در آئین نامه انضباطی مقرراتی وضع شده که به بازیکن و مربی این اجازه را نمی دهد که علیه کمیته داوران مصاحبه کند.

وی افزود: هرکسی علیه داور صحبت کند با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد. مربیان بزرگی همچون دایی و قلعه نویی این اتفاق برایشان افتاده و تنبیهاتی برایشان درنظر گرفته شده است. به همین خاطر قطعا ناظر داوری گزارش این مسائل را به کمیته داوران داده و درباره اش تصمیم گیری خواهد شد.

عضو کمیته داوران اضافه کرد: در اینکه پرسپولیس در لیگ نتیجه نگرفته و سرمربی آن از یکسری مسائل ناراحت است دلیل نمی شود که همه کاسه و کوزه ها بر سر داوران شکسته شود. مربیان به جای رفع ایرادهای تاکتیکی تیم شان ساده ترین راه برای توجیه نتیجه نگرفتن در مسابقات شان را حمله به داوران می دانند.
شیرازی تصریح کرد: اگر پرسپولیس در مصاف با ذوب آهن موقعیت های گلش را به ثمر می رساند با اختلاف 5،6 گل برنده می شد اما دیدیم که بعد از آن بازی به خاطر انتقاداتی که به فغانی شد چه مسائلی به وجود آمد. اگر قرار باشد هرکسی از راه می رسد علیه داوری هرچه دلش می خواهد بگوید سنگ روی سنگ بند نمی شود. ضمن اینکه شب گذشته هم در ورزشگاه الفاظی از روی سکوها به البرز حاجی پور داور مسابقه نسبت داده شد که تمام این مسائل قابل پیگیری و بررسی است.

دیدار شب گذشته تیم های پرسپولیس و ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی که به وقت اضافه کشیده شد با حاشیه هایی همراه بود که پس از پایان دیدار سرمربی پرسپولیس البرز حاجی پور داور این مسابقه را در به وجود آوردن این حواشی مقصر قلمداد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یبلیبل IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    9 5
    آقای شیرازی حرف مفت زیادمیزنن شماتوجهی نکن...موقعی که خرابکاری میکنن که نیستن
  • milad IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    12 0
    اگه توپای ما گل نمیشه به خودمون مربوطه...شماو داوراتون اگه بذارید ما نتیجه میگیریم...هر مربیه دیگه ای بود همون اول فصل صداش در میومد...اینهمه ناداوری واسه پرسپولیس تا کی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تیم برانکو عالی بازی میکنه ولی نتیجرو داورا عوض میکنن...برانکو هم حرف حق زده...شمام قرار نیس داوراتون واسه ما نتیجه رو در بیارنو تیممونو داغون کنن.ما پشت برانکو هستیم...
  • وحید IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    شما با دوراتون هر کاری دوس داشتین بکنید آخرش یکی دو جلسه محروم میشید می ارزه فقط داوری بازی های استقلال رو با پرسپولیس مقایسه کنید شاید ببینید چه خبره