آخرین تحولات لبنان

قدس ‌آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه سانحه رانندگی در جاده‌های مواصلاتی استان دو نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.

 ۲ کشته و ۸ زخمی در آذربایجان‌شرقی
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسنقلی‌زاده اظهار داشت: به دنبال برخورد سواری پژو با تریلر در کیلومتر 15 جاده سیه‌رود -نوردوز دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شد.

وی افزود: این حادثه شب گذشته به اپراتوری اورژانس 115 جلفا اعلام شد و با توجه به احتمال افزایش مصدومان پایگاه‌های اورژانس 115 جلفا، سیه‌رود و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 توانستند 2 تن از مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان جلفا انتقال دهند و یکی از سرنشینان پژو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت شده بود.

واژگونی پژو 206 چهار نفر را راهی بیمارستان کرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: واژگونی خودرو 206 در کیلومتر 10 جاده قره‌آغاج -هشترود چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

حسینقلی‌زاده گفت: واژگونی خودروی 206 به اپراتوری اورژانس 115 شهرستان چاراویماق گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این حادثه پایگاه چاراویماق فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شد و تکنسین‌های اورژانس 115 چاراویماق پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی هر چهار مصدوم حادثه را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: در هوای بارانی و لغزندگی جاده، امکان واژگونی خودروها بالاست و احتیاط و سرعت مطمئنه عامل اصلی کاهش حادثه است.

حادثه جاده مرند-جلفا یک فوتی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال برخورد خودرو سواری پژو با خودرو باری خاور یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر به شدت مصدوم شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: شب گذشته به دنبال برخورد خودرو سواری پژو با یک خودرو باری خاور در جاده مرند-جلفا، سه راهی «گلین‌قیه» یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

وی گفت: با اطلاع این حادثه به مرکز اپراتوری شهرستان مرند، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی «عریان‌تپه» و «زنوز» به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی مصدومان، مرگ یک نفر را به علت شدت حادثه تائید کردند و دو نفر را که به شدت مصدوم شده بودند، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.

وی افزود: تجمع در محل حوادث، احتمال بروز حوادث آتی را به دنبال دارد و همچنین ارائه خدمات امدادگران و عوامل انتظامی را با مشکل مواجه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.