آخرین تحولات لبنان

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف یک و نیم کیلوگرم هروئین توسط ماموران کلانتری ۱۷ ولیعصر خبر داد.

 کشف ۱.۵ کیلوگرم هروئین در تبریز/ دستگیری ۱۱ خرده‌فروش
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزی  اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در یک خانه باغ در یکی از مناطق تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 17 ولیعصر پس از تحقیقات اولیه، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه 11 نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و مقدار یک و نیم کیلوگرم هروئین کشف کردند.

نوروزی با اشاره به لزوم ناامن سازی فضا برای فعالیت سوداگران مرگ بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر استان شدند.   

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با تاکید بر استمرار طرح مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر بیشتر در خانواده‌های پرتنش فراهم می‌شود؛ والدین بایستی فرزندان خود را از محبت سیراب کرده و روابط صمیمانه‌ای با آنان داشته باشند و در تربیت صحیح آنها بکوشند؛ پلیس نیز با اعلام پل ارتباطی 110 آمادگی کامل خود را در تامین هرچه بهتر نظم و امنیت جامعه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/60001/ع20/چ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.