مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به احترام پرسپولیس و هوادارانش که ۲ سال متوالی است درگیر حواشی بیرانوند شده‌اند، پرونده او را تا آخر پیگیری می‌کنیم!

درویش: مبلغ برخی قراردادها قابل پذیرش نیست/ پرونده بیرانوند را تا آخر پیگیری می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس طی روزهای اخیر اظهار داشت: عملکرد مالی ما در سال گذشته و امسال گواه این است که سقف را رعایت کرده‌ایم. قرارداد برخی بازیکنان و مبالغش با دیگر باشگاه‌ها، قابل پذیرش نیست. امیدوارم مسئولان هفته‌های آینده نگویند می‌خواهیم سقف قرارداد را بالا ببریم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود هواداران پرسپولیس از عملکرد حامیان مالی باشگاه ناراضی هستند، افزود: مگر می‌شود هواداران پرسپولیس به اسپانسرها پشت کنند؟! حامیان مالی خیلی به ما کمک کرده‌ و حتی گفته‌اند برای جذب علی قلی‌زاده به ما کمک می‌کنند.

درویش بیان کرد: بازیکنان باشگاه رقیب ما ۴۰ درصد امسال و ۴۰ درصد قرارداد سال قبل‌تر را نگرفته‌اند در حالی‌که ما ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی‌های ۲ سال اخیر را داده‌ایم. هوادار واقعی می‌داند که اگر حامیان مالی نبودند، پرسپولیس نمی‌توانست کاری انجام بدهد.

وی اضافه کرد: اینکه دشمن ما در قالب دوست می‌خواهد هوادار را تحریک کند، اقدام خوبی نیست. حامی مالی که وظیفه جذب بازیکن ندارد و این صحبت‌ها درست نیست. ما در باشگاه همدلی داریم و آنهایی که نمی‌توانند قهرمانی‌های پرسپولیس را ببینند، دنبال ایجاد حاشیه هستند.

درویش در خصوص پیگیری پرونده علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان جداشده این تیم نیز گفت: یقین دارم دوستان کمیته وضعیت تحت نفوذ جایی قرار نمی‌گیرند و عادلانه تصمیم خواهند گرفت. با چندین حقوقدان مشورت کردیم و حتی یک روزنه که دوستان بتوانند از آن بهره برده و حکمی غیر از محرومیت صادر کنند را نمی‌توان یافت.

وی ادامه داد: به دنبال حق پرسپولیس و هواداران هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم. تکرار این اتفاقات اصلا خوب نیست و همینکه یک هوادار به خاطر این حواشی و از ناراحتی فوت کند، واقعا خوب نیست و برای التیام این خانواده‌ها هم که شده، با تمام توان کارمان را پیگیری می‌کنیم. از باشگاه تراکتور عجیب بود که این بازیکن را با توجه به قراردادی که با ما داشت و فسخ غیرقانونی انجام داد، جذب کند! فکر می‌کردم عکس یادگاری بیرانوند با این باشگاه، فتوشاپ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.