اله ویردی زاده بر ضرورت تسهیل‌گری برای آموزش‌های مهارتی برای بچه های مسجدی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت فنی و حرفه ای برای آموزش اعضای کانون‌های مساجد استفاده شود.

آموزش‌های مهارتی برای بچه‌های مسجدی تسهیل شود

اله ویردی زاده معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور به منظور عرض خدا قوت، بررسی مسائل و مشکلات رفاهی کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به زنجان سفر کرده است.

در این جلسه مسائلی همچون ساختار اداری ستاد، خدمات رفاهی کارکنان ستاد، مسائل حقوقی و بیمه تکمیلی همکاران ستاد کانون های مساجد استان زنجان مورد بررسی قرار گرفت.

تسهیل گری در آموزش‌های مهارتی برای بچه های مساجد، استفاده از بدنه بچه های مسجدی به عنوان مربی دوره های آموزشی و استفاده از ظرفیت فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی در بین بچه های مسجد از دیگر موارد مطروحه توسط معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور در این دیدار بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز در این جلسه گزارشی از برگزاری دوره افتتاحیه طرح تابستانی «مسجد، کانون نشاط» داد و گفت: این طرح در ۲۰۰ باب از کانون های مساجد استان زنجان اجرایی خواهد شد.

محسن اسلامی به برگزاری طرح «تعالی و نشاط مسجد و محله» از سری برنامه های طرح قرارگاه شهید آوینی در بین یک هزار نفر از بچه های مسجد اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، رسانه، تئاتر، سرود، مهارت و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.