حمله موشکی یمن به تل آویو باعث شد تا غرب به این نتیجه برسد رژیم صهیونیستی نمی تواند مقابل محور مقاومت جنگ با غزه را ادامه دهد.

اعتراف رسانه‌های غربی به دست برتر مقاومت فلسطین در جنگ تمام عیار رژیم اشغالگر علیه غزه

به گزارش قدس آنلاین، گروه های مقاومت فلسطین نزدیک به ۱۰ ماه است که با همدیگر انسجام، هماهنگی و همکاری کامل دارند و عملیات های خود را به صورت مشترک یا جداگانه انجام می دهند و در عین چالاکی با انعطاف پذیری کامل و درپیش گرفتن تاکتیک های مناسب با دشمن متجاوز مبارزه می کنند، ان طور که روزنامه رای الیوم گزارش داده، گروه های مقاومت فلسطینی همچنان به نبرد با نظامیان صهیونیست ادامه می‌ دهند و تاکتیک جدیدی در پیش گرفته‌ اند.

به نوشته این روزنامه، نحوه ساخت تسلیحات نظامی در زیر تونل توسط رزمندگان مقاومت یکی از معماهایی است که اشغالگران مدت هاست که به دنبال کشف آن هستند.

این در حالی است که نشریه انگلیسی «اکونومیست» در گزارشی درباره دست برتر مقاومت فلسطین در جنگ تمام عیار رژیم اشغالگر علیه غزه، افزود: ارتش های غربی، نبرد در نوار غزه را مطالعه می کنند تا از تاکتیک های جنگی به کار رفته در آن، درس بگیرند.

این رسانه غربی، پیچیدگی جنگ های احتمالی آینده در منطقه غرب آسیا را یادآور شد و اضافه کرد: ارتش های غربی بر این باورند که جنگ های آینده بر نبردهای شدید در مناطق شهری متمرکز خواهد بود.

اکونومیست درباره نقش تونل های مقاومت فلسطین در پیروزی آنها در جنگ نیز نوشت: ارتش ها نمی توانند تونل ها را دور بزنند و مجبور هستند هم در بالای زمین و هم زیر زمین بجنگند.

این رسانه انگلیسی درباره دلایل شکست طرح رژیم اشغالگر برای از بین بردن تونل های مقاومت فلسطین در غزه افزود: ارتش اسرائیل فکر می کرد که ابتدا زمین ها را اشغال می کند و سپس به جستجوی تونل ها می پردازد، اما خیلی زود متوجه شد که این امر به حماس، امکان کمین می دهد.

نیویورک تایمز هم به نقل از شاهدان عینی نوشت که انفجار به اندازه ای قوی بود که از مسافت چند مایلی قابل شنیدن بود.

آکسیوس آمریکا گزارش داد: حمله به تل آویو در بامداد امروز یکی از خطرناک ترین حملات از هفتم اکتبر محسوب می شود.

مجله نیوزویک نیز حمله از یمن به تل آویو را یکی از خطرناکترین حملات تخریبی علیه رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر دانست.

پایگاه خبری عبری زبان اخبار المیدان اعلام کرد: اگر نفوذ به حریم هوایی اسرائیل صورت گرفته باشد این مایه شرم و ننگ است و اگر این نفوذ تشخیص داده نشده باشد، این یک شکست دسته جمعی است، اگر نفوذ به حریم هوایی صورت گرفته باشد و تشخیص هم داده نشده باشد، اکنون این مسئله مخفی نگه داشته شود، این یک ورشکستگی و ناتوانی کامل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.