محمد یمینی تهیه‌کننده «در انتهای شب» از مسیر ساخت این سریال و همکاری با آیدا پناهنده و ارسلان امیری نوشت.

امید است «در انتهای شب» سپیده صبحی در دنیای تصویر ما باشد

به گزارش گروه فرهنگی قدس، با پایان پخش سریال «در انتهای شب»، محمد یمینی تهیه‌کننده اثر در یادداشتی درباره تجربه‌اش از همکاری با آیدا پناهنده و ارسلان امیری در سریال «در انتهای شب» که در ۹ قسمت ساخته و از فیلم‌نت پخش شد، نوشت.

متن وی بدین شرح است: «سینمای من، کودک نوپایی بود که در بدو تولدش قریب ۲۰ سال پیش بارها به زمین خورد، ایستاد، دوید، کنجکاو بود و آزمون ها و خطاها کرد تا جوانی شد که چون پدرش همیشه دغدغه تعالی اش را داشتم و برایم مهم بود مسیر نگاهش به آینده.

جایی در این گذر اما معتقد بودم باید حوصله کرد و درست در همان مقطع گنگ زمانی داستانی خواندم از یک زوج هنرمند که جوری بر جانم نشست که انگار تمام سطرهایش را زندگی کردم، آیدا پناهنده و ارسلان امیری عزیز. جنس نگاه این دو به سینما و صنعت تصویر با ژنتیک سینمای من همخوانی عجیبی داشت.

امیدست «در انتهای شب» سپیده صبحی در دنیای تصویر ما باشد

من پیش از این هر بار با تماشای آثارشان و آن‌ همه ریزبینی، سادگی توام با جسارت و احساسی را که در قلب تپنده قاب‌هایشان بود، تحسین کرده بودم و از اقبال من بود آغاز این همکاری که در این مسیر با مراقبت و وسواس، تک به تک رفقای جان را به خانواده هنریمان اضافه کردیم و نتیجه زحمات شبانه روزی و مهارت، سواد، تجربه و عشق گروه ما با کوله باری از دانش که در دستان آیدا پناهنده راه‌بلد بود، این مسیر سپری و تبدیل شد به «در انتهای شب‌»ی که به لطف خدا از ۳/۳/۳ به خانه دل‌های غالب جامعه نشست و حالا من چه خوشبختم که در کنار این خانواده هنری زندگی کردم. از تمام دوستان و همراهان صبور و عزیزم سپاسگزارم.

البته که تشکر ویژه ای هم دارم از علی آقای سرتیپی عزیز که این فرصت را در اختیار من قرار داد ‌و باب آشنایی من با شما (آیدا جان پناهنده) را رقم زد و همینطور همراهی تمامی همکاران و دوستان من در پلتفرم فیلم نت، آقایان پرویز هادی زاده، محمدرضا صابری، مجتبی وحیدی و همچنین تیم تولید و محتوا و تبلیغات به مدیریت مسعود رفیع زاده و دوست خوبم نغمه دانش مدیر روابط عمومی فیلم‌ نت.

به امید آن که در انتهای شب در دنیای تصویر ما، سپیده صبحی و نویدبخش روزهای روشن باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.