فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» ساخته علیرضا معتمدی از دوم مرداد در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند.

 آغاز اکران آنلاین «چرا گریه نمی‌کنی؟» از دوم مردادماه

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» دومین ساخته علیرضا معتمدی است که با حواشی فراوانی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در زمان نمایش نیز بازخوردهای متفاوتی از مخاطبانش دریافت کرد. اما همه چیز به داستان و پرداخت متفاوت فیلم محدود نشد. در روزهای پرالتهاب جشنواره، عوامل فیلم از جمله کارگردان در نشست خبری آن حاضر نشدند و معتمدی تنها به تماشای فیلم در سینمای رسانه بسنده کرد و نشست مطبوعاتی با حضور سیدرضا محقق تهیه کننده آن برپا شد. محقق در آن نشست از کارگردان و سایر عوامل فیلم به دلیل تحریم جشنواره انتقاد کرد.

«چرا گریه نمی‌کنی؟» کمتر از یک سال بعد، یعنی آذرماه ۱۴۰۲ در سینماهای کشور اکران شد و علیرغم فضای متفاوت و حضور پرشمار بازیگران مطرح سینما در آن، نتوانست به موفقیت چشمگیری در گیشه دست پیدا کند. این فیلم در مدت زمان نمایش خود در سینماها نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشت.

 آغاز اکران آنلاین «چرا گریه نمی‌کنی؟» از دوم مردادماه

داستان این فیلم درباره مردی به نام علی شهناز است که پدر و مادر خود را از دست داده و خود را موظف به مراقبت از برادر کوچک‌ترش که به‌تازگی ازدواج کرده می‌داند. اما بنا بر اتفاق و حادثه‌ای برادر کوچک او نیز از دنیا می‌رود. علی بعد از فقدان برادرش نمی‌تواند گریه کند. دوستانش با شیوه‌های مختلفی تلاش می کنند که او را به گریه بیندازند و در این راه کمکش می کنند اما هربار شکست می خورند.

یک فیلم با جمعی از ستاره‌های سینما

«چرا گریه نمی کنی؟» یکی از فیلم های متفاوت سینمای ایران است که به دلیل فضای فانتزی و آمیخته شدن گاه و بی گاه آن با واقعیت و فلسفه، مشتریان خاص خودش را دارد. یکی دیگر از ویژگی های این فیلم حضور جمع زیادی از بازیگران سینماست که هرکدام به فراخور نقششان در زمان های کوتاهی با داستان همراه می‌شوند. علیرضا معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی و امیرحسین فتحی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«چرا گریه نمی‌کنی؟» پس از فیلم سینمایی‌ «رضا» دومین ساخته علیرضا معتمدی به عنوان کارگردان است و میثم مولایی برای این فیلم سیمرغ بلورین بهترین تدوین را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

این فیلم از دوم مردادماه اکران آنلاین خود را در پلتفرم فیلم‌نت آغاز می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.