پپ گواردیولا اعلام کرد کوین دی‌بروینه ستاره منچستر سیتی با آن‌ها قرارداد دارد و جایی نمی‌رود.

 واکنش گواردیولا به شایعات حضور کوین دی‌بروینه در الاتحاد

به گزارش قدس آنلاین، الاتحاد عربستان که این روزها حسابی صحبت نقل و انتقالاتش در رسانه‌های اروپایی داغ است، در جدیدترین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌اش به کوین دی‌بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی پیشنهاد داده است و حتی برخی رسانه‌ها خبر از توافق طرفین برای این انتقال می‌گفتند.

پپ گواردیولا که در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیمش با سلتیک اسکاتلند حضور یافته بود، درباره شایعات جدایی دی‌بروینه گفت:

در نقل و انتقالات چیزی مشخص نیست اما درباره دی‌بروینه باید بگویم نه. کوین دی‌بروینه جایی نمی‌رود و در منچسترسیتی می‌ماند.

او در مورد مسابقات یورو ۲۰۲۴ که تیم ملی کشورش موفق شد در فینال با شکست انگلیس به قهرمانی برسد، اظهار کرد: به نظرم بهترین تیم تورنمنت به قهرمانی رسید. فکر می‌کنم هیچکس تردید ندارد که اسپانیا در تمامی جنبه‌ها و در هر بازی فوق‌العاده بود و کسب هفت پیروزی در هفت بازی آسان نیست.

وی افزود: در عین حال با توجه به ارتباطی که با انگلیس و بازیکنان انگلیسی در این سال‌ها داشته‌ام، به نظرم رسیدن به فینال‌ها خود موفقیت بزرگی است و رسیدن به دو فینال متوالی یورو دستاوردی فوق‌العاده به شمار می‌آید که درس خوبی برای آینده هم هست.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.