بر اساس بررسی‌های امروز، قیمت خودروها در بازار روند نزولی به خود گرفته است. این روند کاهشی از اوایل هفته جاری بیشتر شده و سرعت افت نرخ در محصولات مختلف افزایش یافته است.

خودرو در سراشیبی قیمت / برخی خودروها تا ۹۵ میلیون تومان ارزان شد

به‌گزارش قدس آنلاین، در واقع، در چند روز اخیر، شاهد افت قابل توجه قیمت‌های خودرو در بازار هستیم. این موضوع می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی چون کاهش تقاضا، رقابت بین عرضه‌کنندگان و همچنین تأثیرپذیری از شرایط اقتصادی کلان باشد.

در مجموع، اطلاعات موجود حاکی از آن است که بازار خودرو در حال حاضر از روند نزولی برخوردار است و این روند در چند روز اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است.

بر اساس بررسی‌های بازار خودرو امروز، چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳، نمودارهای قیمتی نشان می‌دهند که روند نزولی در بخش قیمت‌های خودرو به چشم می‌خورد. به طور مشخص، قیمت برخی از مدل‌های خودرو در طول هفته جاری با کاهش یک میلیون تا ۹۵ میلیون تومانی مواجه شده است. این موضوع بیانگر افت قابل ملاحظه در نرخ‌های خرید و فروش خودروها در بازار است.

با این حال، استثنائاتی نیز وجود دارد. طبق اطلاعات موجود، سه محصول خودرویی در این مدت روند افزایشی قیمت را تجربه کرده‌اند و تعداد محدودی از مدل‌ها نیز با قیمت ثابت باقی مانده‌اند.

در مجموع، بازار خودرو در حال حاضر با کاهش گسترده قیمت‌ها مواجه است، هرچند برخی مدل‌ها از این قاعده مستثنا هستند. نرخ دلار به‌عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را بر نرخ محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها کاهشی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

سورن پلاس(ESP) یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که برخلاف روزهای گذشته از ابتدای امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به محدوده ۷۰۰ میلیون تومانی برگشت. دنا پلاس توربو ۶سرعته با ادامه روند کاهشی، در صبح امروز با افت ۹ میلیون تومانی رکورددار افت نرخ در بین محصولات ایران خودرو شد و به نرخ ۸۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، امروز به روند نزولی خود با ریزش ۹ میلیون تومانی ادامه داده و به کانال ۷۸۰ میلیون تومانی رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به نرخ ۵۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


خودرو-داخلی (17)

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و با روند نزولی همانند روزهای گذشته به کار خود ادامه دادند. X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو از ابتدای هفته ۱۷ میلیون تومان کاهش داشته و امروز نیز با افت ۱۱ میلیون تمان دیکر به نرخ ۹۲۶ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۵ در شمار محصولات کرمان موتور امروز با افت چشمگیر ۶۴ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. پیکاپ G۹ از دیگر محصولات این شرکت با افت شدید ۸۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید. هونگچی E-QM۵ با روند نزولی خود از ابتدای هفته امروز نیز با افت ۹۵ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات مونتاژی هر دو با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به ترتیب به نرخ دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.

خودرو-خارجی (15)

منبع: تجارت‌نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.