پیشنهاد سردبیر

امام‌جمعه موقت طبس در جمع زائران و مجاوران آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: اجتماع نمازجمعه، قدرت نرم اسلام و جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان است.

 نمازجمعه قدرت نرم اسلام در برابر دشمنان است

مراسم گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی با حکم حضرت امام خمینی (ره) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنجانی طبسی امام‌جمعه موقت طبس و قرائت دعای روح‌بخش کمیل توسط کربلایی حسین داریوش طبسی ذاکر اهل‌بیت (ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنجانی طبسی در این مراسم همبستگی در بین مسلمین را لازم و ضروری دانست و گفت: حکم نمازجمعه از طرف خداوند متعال تشریع شده است.
امام‌جمعه موقت طبس با بیان این که اجتماع نمازجمعه قدرت نرم اسلام و جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان است، خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی در خصوص معارف اسلامی و رویدادهای اجتماعی و سیاسی، ایجاد همبستگی در بین مسلمین و تجدید روح دینی و نشاط معنوی و جلب همکاری برای حل مشکلات عمومی، از برکات نمازجمعه این فریضه معنوی و الهی برای مؤمنین است.
همچنین به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی در کشور، کام زائران و مجاوران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با خدمت‌رسانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه طبس، معاونین و اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان با چای شیرین در چایخانه حضرت فاطمه معصومه (س)، شیرین شد.
برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به سؤالات شرعی در بخش برادران و خواهران، برگزاری برنامه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه، ثبت‌نام «من قرآن را دوست دارم» و خدمات ویلچر از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) بود.
لازم به ذکر است، نهادهای فرهنگی و اجتماعی و خیرین می‌توانند جهت رزرو فعالیت در چایخانه حضرت، با شماره‌تلفن ۰۵۶۳۲۸۱۳۳۰۰ داخلی ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.